پیام تبریک سردار کارگر به سرلشکر حاج قاسم سلیمانی

در پی مفتخر شدن سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به دریافت نشان ذوالفقار از دست فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۳۳۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ - 14March 2019

پیام تبریک سردار کارگر به سرلشکر حاج قاسم سلیمانیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پیامی مفتخر شدن سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به دریافت نشان ذوالفقار از دست فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

فضل الله المجاهدین علی القائدین اجراً عظیماً

با صلوات بر محمد و آل محمد (صل الله علیه و آله و سلم) و اهداء سلام

با احترام، دریافت نشان ارزشمند ذوالفقار از دستان مبارک فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقیناً تلاش‌های مخلصانه، فداکاری‌های صادقانه، نقش‌آفرینی‌های سترگ، راهبردی و سرنوشت‌ساز توأم با ایمان و ولایت‌مداری آن سرباز ولایت و وطن در دوران هشت سال حماسه و ایثار دفاع مقدس و پس از آن در جبهه مقاومت در رزم و جهاد با گروهک‌های تروریستی تکفیری و داعشی مورد حمایت استکبار جهانی و دولت‌های مرتجع و شرور منطقه، علت حصول این افتخار و عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن برادر بزرگوار بوده است.

توفیق و عزّت روزافزون شما سردار پرافتخار اسلام و مجاهد فی سبیل‌الله و تمامی رزمندگان اسلام را در ظلّ توجهات حضرت ولی‌عصر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، از خداوند سبحان و قادر مسألت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار