معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه:

شهید باکری افتخار ایران و اسلام است/ مسئولان سیره شهید باکری را الگوی خود قرار دهند

سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان گفت: شهید باکری نه تنها مایه افتخار میاندوآب، بلکه مایه افتخار ایران و جهان اسلام است.
کد خبر: ۳۳۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳ - 14March 2019

شهید باکری افتخار ایران و اسلام است/مسئولان سیره شهید باکری را الگوی خود قرار دهندبه گزارش دفاع پرس از ارومیه، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان امروز در یادواره شهید مهدی باکری و ۸۵۰ شهید شهرستان میاندوآب با  اشاره به ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان لشگر عاشورا، اظهار داشت: شهدایی مانند شهید باکری نماد و تبلور غیرت آذربایجان و ایران هستند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه این خطه به عنوان مظهر وحدت و یکپارچگی اقوام مختلف بوده که در اطاعت از ولی فقیه و دفاع از انقلاب زبانزد هستند، افزود: نقش مردم آذربایجان و میاندوآب در دوران دفاع مقدس کم نظیر و چمشگیر بوده و به  نقش آفرینی افتخار می کند.

وی با بیان اینکه رشادت های رزمندگان اسلام فراموش نشدنی است، گفت: شهدا و رزمندگان ما با کمترین امکانات در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و حماسه ها آفریدند.

سردار پورجمشیدیان تصریح کرد: شهید باکری دیده بان و در خط مقدم جبهه ها بود و نخستین جبهه مقابله با دشمنان بعثی را این مردان بزرگ ایجاد کردند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: خاطرات دوران دفاع مقدس و ایستادگی آن مردان بزرگ در مقابل دشمنان باید بازگو شود.

وی با بیان اینکه شهید باکری نه تنها مایه افتخار میاندوآب، بلکه مایه افتخار ایران و جهان اسلام است، اظهار کرد: امروز رزمندگان جبهه مقاومت نیز با الگوگیری از رشادت های شهیدان ما و شهید باکری ها در جبهه ها حاضر می شوند و رزمندگان جبهه مقاومت نیز شهید باکری را می شناسند.

سردار پورجمشیدیان نقش لشگر عاشورا را در دوران دفاع مقدس بی بدیل عنوان کرد و گفت: لشگر عاشورا خط شکن و حماسه آفرین بود و در این حماسه های بزرگ لشگر عاشورا، نقش شهید باکری بارز و بی بدیل بود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه لشگر عاشورا بیش از ۲۰ عملیات آفندی انجام داده که هیچ خط پدافندی در مقابل آن تاب مقاومت نداشت، تصریح کرد: لشگر عاشورا بعد از شهید باکری نیز به عشق آن مرد بزرگ، عملیات های مهمی انجام داد.

وی افزود: مردم این خطه در ایجاد امنیت پایدار، مقابله با اشرار و ضد انقلاب و دفاع از حرم اهل بیت (ع) حضور پررنگی داشته اند و مردان بزرگی مانند شهید باکری ها و شهید مراثی ها تقدیم انقلاب کرده اند

سردار پورجمشیدیان با اشاره به اینکه همه عزت و اقتدار ما مدیون شهدای عزیزی مانند شهید باکری است و باید به آن افتخار کنیم، گفت: میاندوآب باید به خود ببالد که زادگاه شهید باکری است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب به مردانی مانند شهید باکری نیاز دارد و این خطه باید هزاران شهید باکری تربیت کند.

وی افزود: ما در مقابل شهدا مسئول هستیم و اگر بخواهیم در روز قیامت شرمنده شهدا نباشیم باید نوکر و خادم این مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه باشیم که به خاطر اسلام و نظام و انقلاب از همه چیز خود گذشتند.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به نوع نگاه شهید باکری به مردم و نیروهای تحت امر خویش، اظهار داشت: مسئولان بدانند که اگر می خواهیم جا پای شهدا بگذاریم باید ما زندگی و مدیریت ما مثل شهدا و شهید باکری باشد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه شهید باکری حتی در مسئولیت هایی غیر از فرماندهی که داشتند نیز الگو بودند، افزود: نگاه مسئولان به بیت المال باید مانند نگاه شهید باکری باشد و اگر فکر چپاول و خیانت به مردم در فکر کسی باشد، عاقبت به خیر نمی شود.

وی تصریح کرد: ما مدیون شهدا و شهید باکری ها هستیم و باید به فکر خدمت به مردم، نظام و انقلاب باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها