با حضور سردار اشتری؛

یادواره 143 شهید نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

سومین یادواره 143 شهید نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز با حضور سردار حسین اشتری برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲ - 14March 2019

یادواره 143 شهید نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، سومین یادواره 143 شهید فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری و شهدای مدافع حرم در راستای تجلیل از خانواده شهدا در سالن ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

در این آیین که با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار شد؛ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به آغاز چهلم و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: باید از این بیانیه راهگشا در راستای سازندگی همه جانبه جامعه استفاده کرد.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام افزود: روح این بیانیه سازندگی جامعه و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل های جوان کشور است.

وی با تاکید بر اینکه روح شهدا و شهادت در جامعه زنده است، اظهار داشت: مبادا در جامعه اسلامی، افرادی باشند که بخواهند از این مسیر خارج شوند.

امام جمعه شهرکرد افزود: یاد شهدا و رشادت های ایثارگران و جانبازان انقلاب را مصونیت می بخشد.

به گفته وی، روح این بیانیه سازندگی جامعه براساس اخلاق، ایمان، پاکی ها و مبارزه جدی با مفاسد، ناهنجاری های مقابله با نفوذ مستکبران است.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه این استان، یکی از استان های امن کشور است، گفت: امروز نظم، امنیت و آسایش کشور را مدیون تلاش ها و رشادت های نیروی انتظامی هستیم.

اقبال عباسی افزود: امنیت فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و به ویژه امنیت مرزی که دشمنان از فضا و زمین برای برهم زدن آن فکر می کنند، در سایه رشادت ها و شهادت های نیروهای نظامی و انتظامی بدست آمده است و قدردانی از این تلاش ها وظیفه همگانی است.

وی گفت: توسعه، پیشرفت، نظم و آرامش و امید در جامعه به دلیل ایثار و فداکاری نیروهای نظامی در داخل کشور است.

عباسی اظهار داشت: از سوی دیگر، شهدای مدافع حرم با گذشتن از جان خویش در برابر هجوم گروه های تکفیری و دشمنان ایران ایستادگی کردند تا مرزهای خاکی کشور در آرامش باشد.

رییس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ماموران انتظامی در ایجاد آرامش عمومی و نظم بخشی در کشور همواره نقش آفرین بوده اند.

خدیجه ربیعی فرادنبه افزود: امسال که از سوی مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است، پلیس مبارزه با قاچاق و ارز و پلیس مرزبان در تامین امنیت کشور جانفشانی و شهادت طلبی کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری با اشاره به رشادت جانبازان، شهدا و ایثارگران در ایجاد نظم و امنیت گفت: در طول دوران دفاع مقدس 2 هزار و 438 شهید تقدیم نظام شده است که از این تعداد 143 شهدای نیروی انتظامی هستند.

سردار غلامعباس غلامزاده افزود: از نیروی انتظامی استان 76 شهید در دوران دفاع مقدس، 67 شهید در راستای نظم و امنیت و برخورد با اشرار به شهادت رسیدند.

وی اظهار داشت: در این دوران 295 نفر از کادر نیروی انتظامی به جانبازی نایل شدند.

سردار غلامزاده اظهار کرد: ماموران انتظامی استان با همراهی مردم و مسئولان با توجه به کمبودهای موجود در راستای ایجاد نظم و امنیت تلاش کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها