مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی:

بیانیه گام دوم مسیر چند دهه پیش روی انقلاب را ترسیم می‌کند

حجت‌الاسلام‌ سرایی گفت: بیانیه گام دوم مسیر چند دهه پیش روی انقلاب را ترسیم می‌کند بنابراین بخش‌های مختلف نظام باید در پیاده‌سازی این بیانیه هم راستا با هم تلاش کنند.
کد خبر: ۳۳۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ - 14March 2019

بیانیه گام دوم مسیر چند دهه پیش روی انقلاب را ترسیم می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سرایی در همایش تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در خوی، با مقایسه چالش‌های دشمنان انقلاب اسلامی در اوایل و حال اظهار داشت: در گذشته اگر کسی به ایران مین جنگی می‌داد سریعاً با وی برخورد کرده و تنبیه می‌شد اما امروز چالش دشمنان نظام جلوگیری از ارسال سلاح‌های پیشرفته ایرانی به جبهه مقاومت است.

وی با یادآوری دوران قبل از انقلاب و تمسخر ایرانی‌ها بیان کرد: فرمانده عملیات دلتا (طبس) به کارتر گفت که میزان پیروزی این عملیات صد درصد است و اگر ایرانی‌ها با دیدن سلاح‌های پیشرفته آمریکایی فرار می‌کنند و یا این‌که به‌خاطر روحیه شهادت طلبی‌شان ایستادگی می‌کنند که در آن‌ صورت با سلاح‌های آمریکایی نابود می‌شوند؛ این عملیات در نهایت چه شد؟

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا با تأکید بر ناتوانی آمریکا در ائتلاف‌سازی تصریح کرد: امروز چالش آمریکا این است که برای مقابله با ایران ائتلاف تشکیل دهد اما قادر نیست و حتی ائتلاف‌هایی همچون ناتو هم دیگر کارایی خود را ندارد و از همه مهم‌تر این‌که ابزارهای خود همچون سازمان ملل، شورای امنیت، حقوق بشر و مانند آن‌ها را هم از دست‌ داده است و این به‌دلیل عظمت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی که دشمن را به‌ زانو درآورده یک نماد است، هزاران حاج قاسم در ایران وجود دارد، دو سال پیش وقتی‌که بحث رفتن به جبهه مقاومت مطرح شد یک میلیون بسیجی ثبت نام کردند و این که امروز مردم عاشق شهدای مدافع حرم‌اند به این دلیل است که می‌دانند که این شهدا جلوی دشمن را گرفتند.

سرایی با انتقاد از برخی رفتار ناپسند مسئولان گفت: مسئولی می‌گوید ما مسئول به بهشت رفتن مردم نیستیم دچار یک اشتباه راهبردی شده است، امروز وظیفه ما مطالبه‌گری است؛ وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که معنویت و اخلاق را در جامعه ایجاد کند نه این‌که در این استان دختر و پسر مختلط برقصند و مدیر کل ارشاد و چهار فرماندار نگاه کنند، این درست نیست.

وی با یادآوری خیانت‌های محمد مرسی رئیس جمهور سابق مصر گفت: مرسی به انقلاب ایران طعنه می‌زد که من اشتباهات انقلاب ایران را تکرار نمی‌کنم چراکه ایرانیان به‌جای دوشیدن شیر گاو، با شاخ آن بازی کردند اما خود دچار اشتباه راهبردی شد و 700 انقلابی مصری را اعدام کرد و اولین سفرش را به عربستان انجام داد و به انقلاب مصر هم خیانت کرد تا این‌که توسط آمریکا کنار گذاشته شد و هم‌اکنون در پشت میله‌های زندان است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا با تأکید بر میدان دادن به جوانان بیان کرد: راه‌حل مشکلات کشور در لوزان و پاریس نیست بلکه در داخل و توسط همین جوان‌ها است و باید همچون دفاع مقدس به جوان‌ها میدان داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها