سردار اشتری:

پیام رهبری باید منشور هر حوزه و سازمانی باشد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پیام رهبری باید منشور هر حوزه و سازمانی باشد و راهکارهای بیان شده در بیانیه گام دوم انقلاب راه آینده را به ما نشان می‌دهد.
کد خبر: ۳۳۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹ - 14March 2019

افتخار ما این است که حافظ جان و مال مردم باشیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کشور در سومین یادواره 143 شهید نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اگر روحیه جهادی و انقلابی نبود دشمن قطعا به کشور دست اندازی می کرد، اظهار داشت: رمز پیروزی ما تاکنون اطاعت از ولی فقیه بوده است و باید گفت که خیر دنیا و آخرت در تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی مدظله العالی است.

سردار اشتری گفت: پیام رهبری باید منشور هر حوزه و سازمانی باشد و راهکارهای بیان شده در بیانیه گام دوم انقلاب راه آینده را به ما نشان می‌دهد. 

وی با تاکید بر اینکه اگر در دوران جنگ نیاز به سیم خاردار داشتیم ولی امروزه از قدرت بالای امنیتی برخوردار هستیم، افزود: امنیت و قدرت امروز جامعه یکی از دستاورد بزرگ 40 ساله انقلاب است.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه نیروهای نیروی انتظامی در تمامی مرزها، روستاها و ... حضور دارند و با اشرار و قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر مبارزه می کنند، بیان داشت: افتخار ما این است که حافظ جان و مال مردم باشیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه نیروی انتظامی تاکنون 14 هزار شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است اظهار کرد: بیش از 7 هزار نفر از این شهدا در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده اند و 7 هزار شهید نیز در راه برقراری امنیت ملی جان خود را فدا کرده‌اند.

فرمانده انتظامی کشور به شهدای مدافع حرم اشاره داشت و بیان کرد: وقتی متوجه هجمه دشمن به  اسلام می شوند در میدان عمل ورود پیدا می کنند و در سوریه به مقابله با آن می پردازند و به عشق شهدا و امام و رهبر در هزاران کیلومتر آن طرف تر از اسلام و امنیت کشور دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه جوانانی که در سوریه و مرزها با داعش و گروه‌های تکفیری مبارزه می کنند برای امنیت، استقلال و موفقیت ماست، عنوان داشت: مدافعان حرم راهشان را از دفاع مقدس برگرفته‌اند.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه، روحیه جهادی یکی از دستاوردهای انقلاب است گفت: هر کجا جوانان و مسئولین با روحیه جهادی فعالیت کردند و موفق شدند باید گفت که این روحیه جهادی در نسل های جدید نیز موج می‌زند.

وی عنوان کرد: زمانیکه که در علوم هسته ای جوانان ما با روحیه ایثار و شهادت کار را با یاد و خاطره شهدا آغاز می کنند موفق می شوند.

وی با بیان اینکه امنیت امروز ما که امنیت پایدار و با ثبات است به لطف و عنایت الهی، با راهنمایی مقام معظم رهبری و  زحمات شهدا و خانواده شهدا است، عنوان داشت: وقتی اعتقاد به جهاد و شهادت داشته باشیم پیروز میدان هستیم.

سردار اشتری تصریح کرد: معامله شهدا با خدا معامله ای زیرکانه و پرسود بوده است که شهدا موفق به انجام این معامله شدند.

وی با تاکید بر اینکه در دفاع مقدس روحیه ایثار و شهادت عامل پیروزی ما بود، بیان داشت: روحیه ایثار و شهادت امتیاز و مزیت ما در دفاع مقدس نسبت به دشمن بعثی بود.

این مقام مسئول با اشاره به دوران دفاع مقدس، گفت: امکانات ما نسبت به دشمن بسیار کم و ناچیز بود و باید توجه کرد که تمام دنیا به دشمن بعثی کمک کردند اما با یک پیام امام (ره) همه به میدان عمل آمدند و جان خود را فدا کردند.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نیت اخلاص برای خدا بود، اظهار کرد: هر کجا نیت ما برای خدا باشد ما به موفقیت رسیده ایم و این غیر قابل انکار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها