پیام تسلیت فرمانده نیروی زمینی ارتش به مناسبت درگذشت حاج اکبر شریعت

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با صدور پیامی درگذشت پیشکسوت، جانباز و مداح دوران دفاع مقدس سروان بازنشسته اکبر شریعت را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۳۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲ - 14March 2019

پیام تسلیت فرمانده نیروی زمینی ارتش به مناسبت درگذشت حاج اکبر شریعتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی درگذشت پیشکسوت، جانباز و مداح دوران دفاع مقدس سروان بازنشسته اکبر شریعت را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلا

درگذشت سروان بازنشسته «اکبر شریعت» یکی از افتخارات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیشکسوت، جانباز، مداح و نغمه خوان با اخلاص جبهه های جهاد و شهادت موجب تاثر و تألم شد.

آن مرحوم عمر خود را با عشق و علاقه به اهل بیت پیامبر (ص) و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سپری کرد و با خلق یکی از ماندگارترین نغمه های حماسی دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس برای همیشه در یادها و خاطره ها ماندگار شد.

اینجانب این ضایعه را به خانواده معزز ایشان، همرزمانش در نیروی زمینی قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران و تمامی کسانی که با شنیدن نوای ماندگار «کربلا کربلا» چشم هایشان بارانی و دل هایشان کربلایی شد تسلیت گفته، برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ کیومرث حیدری

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار