ما پیروزیم-۲۲۵/

اعزام ۱۷ کاروان زائر راهیان نور از محمودآباد به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

فرمانده سپاه محمودآباد از اعزام ۱۷ کاروان از شهرستان محمودآباد در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۳۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ - 14March 2019

اعزام ۱۷ کاروان زائر راهیان نور از محمودآباد به مناطق عملیاتی دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «تقی کیا» فرمانده سپاه محمودآباد در جمع خبرنگاران از اعزام تعداد ۶۹۰ بسیجی محمودآبادی به اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور خبر داد و زمان اعزام را از ابتدای سال ۹۷ تا پایان تعطیلات نوروز ۹۸ برشمرد و اظهار داشت: بسیجیان شهرستان در مرحله اول تابستان امسال از منطقه غرب در کردستان بازدید داشته و دور دوم اعزام از ۱۵ اسفندماه ۹۷ تا پایان تعطیلات نوروز ۹۸ است که به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردویی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی هدف از برگزاری این اردوها را بیمه کردن نسل جوان با فرهنگ ایثار و جهاد برشمرد و تصریح کرد: جوانان امروز باید با عزیزان همسن خود در ۳۰ تا ۴۰ سال پیش آشنا و بدانند امنیت امروز حاصل رشادت این شهیدان است.

فرمانده سپاه محمودآباد مؤثرترین کار فرهنگی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان نظام را اردوهای راهیان نور دانست و افزود: هدف آشنا کردن جوانان نسل امروز با فرهنگ شهادت و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

کیا در پایان بیان کرد: برگزاری اردوی‌های راهیان نور فرهنگ جهاد و شهادت را به نسل جوان انتقال داده و امسال ۱۷ کاروان از شهرستان محمودآباد در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها