رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

رويش‌های انقلاب اسلامی ده‌ها برابر ريزش‌های آن است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بيان اينكه رويش‌های انقلاب اسلامی ده‌ها برابر ريزش‌های آن است گفت: تکریم خانواده شهدا را جزء برنامه‌های هميشگی مقام معظم رهبری دانست و از نماينده ولي فقيه در استان همدان خواست اين مهم را در اولويت قرار دهد.
کد خبر: ۳۳۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ - 15March 2019

رويش‌های انقلاب اسلامی ده‌ها برابر ريزش‌های آن استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان همدان با تبریک ایام ماه رجب اظهار کرد: این ماه بسیار عزیز بوده و فرصت مناسبی برای دعا، استغفار و توبه  است.

وی با بیان اینکه مبعث رسول خدا در رأس ماه مبارک رجب است افزود: هیچ کس به عظمت حضرت رسول(ص) نیست و امام علی(ع) با آن همه بزرگی خود را بنده رسول‌الله معرفی می‌کند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه پیامبر(ص) در آفتاب سوزان عربستان در غدیر همه را جمع کرد تا ولایت امام علی(ع) را به همگان ابلاغ کند تصریح کرد: این موضوع نشان از اهمیت ولایت و ولایتمداری دارد.

وی با بیان اینکه خدا را شکر در کشوری زندگی می‌کنیم که خود را شیعه امیرالمومنین می‌دانیم ادامه داد: از تاریخ اسلام تاکنون قطعه‌ای از کره زمین نداشتیم که نظام اسلامی در آن جا ایجاد شده باشد که به لطف خدا و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری این مهم محقق شده است.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه قبل از انقلاب سفری به همدان داشته و در محضر آقای آخوند حضور یافته، تاریخ و عظمت همدان را متعالی و مدون دانست و گفت: ظرفیت‌های فرهنگی این استان بی‌بدیل است.

وی با بیان اینکه همدان همیشه علمای بزرگ داشته و دارد اظهار کرد: هشت هزار شهید استان همدان افتخار بزرگ این خطه است که از بهترین فرزندان این خطه بودند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم تکریم خانواده شهدا گفت: مقام معظم رهبری همیشه به خانواده شهدا سرکشی می‌کنند که باید این منش را همواره ادامه داد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکنون به 100 خانواده شهید ارمنی سرکشی کرده‌اند تصریح کرد: در این دیدارها تصاویر دیدنی ثبت می‌شود که زبان ناتوان در تشریح آن است.

محمدی‌گلپایگانی با اشاره به اینکه باید قدر انقلاب را دانست گفت:‌ رویش‌های انقلاب اسلامی ده‌ها برابر بیشتر از ریزش‌های آن است و این موضوع در برنامه‌هایی چون اعتکاف، نماز جمعه، دفاع از ارزش‌های انقلابی کاملاً مشهود است.

وی  با بیان اینکه دوستداران انقلاب اسلامی امروز به مرزهای داخل کشور محدود نمی‌شوند و در سراسر دنیا حضور دارند گفت: باید در مسیر اشاعه ارزش‌های انقلاب اسلامی کوشا باشیم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه کلمه «نماینده ولی فقیه» بسیار پرمعناست تصریح کرد: این عنوان بار بزرگی دارد و باید در مسیر تحقق اهداف آن گام برداشت.

وی در پایان با بیان اینکه وکالت دارم سلام مقام معظم رهبری را به همه شما برسانم گفت: سلام گرم شما را هم خدمت رهبری خواهم رساند.

حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی در پایان حکم انتصاب آیت‌الله شعبانی را به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان قرائت کرد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها