سردار اسدی:

«عزت ما» پابرهنگانی هستند که در خط مقدم می‌جنگیدند

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: آن چیزی که به ما عزت می‌دهد پابرهنگانی هستند که در خط مقدم می جنگیدند نه آنهایی که فرزندانشان در آمریکا تحصیل می کنند و یا زبان انگلیسی را مثل بلبل حرف می زنند.
کد خبر: ۳۳۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ - 15March 2019

بی‌عرضگی برخی‌ها باعث شده دشمن سوار انقلاب شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار محمدجعفر اسدی فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره ۴۱۹ شهید شهرستان کهگیلویه گفت: حضور در این مجالس همان راه شهداست و مسیری عزت و سربلندی است که خداوند به ما عطا کرده است.

فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: سردار سلیمانی به عنوان سرباز ولایت توانسته در کل منطقه ۵ نیروی مسلح (عراق، سوریه، یمن، لبنان، فلسطین) را علیه استکبار جهانی مهیا کند.

وی جنگیدن در سوریه را دفاع از ایران اسلامی عنوان و تصریح کرد: اگر امروز فرزندان شماها در سوریه نمی جنگیدند باید آن بمب‌ها در شهرهای ایران منفجر می شد.

اسدی ادامه داد: یک روز خط مقدم داخل کشور بود و ما برای موجودیت انقلاب می جنگیدیم، اما امروز آن طرف مدیترانه برای ارتقای نظام جمهوری اسلامی می جنگیم.

وی گفت: جنگ برای ما یک نعمت بود و ما دوست و دشمن خود را شناختیم و سر پای خود ایستادیم.

فرمانده لشکر المهدی(عج) در هشت سال دوران دفاع مقدس اظهار کرد: متاسفانه بی عرضگی برخی ها باعث شده دشمن سوار انقلاب شود، باید انتخاب هایمان انتخاب اهل باشد و فریب دشمن را نخوریم.

اسدی بیان کرد: سرداران نظامی ما در شلمچه می جنگیدند و خانه هایشان در جای جای ایران بود اما امروزه خانه و محل تحصیل فرزندان سرداران اقتصادی مملکت ما در انگلیس و آمریکاست، اینها نمی‌توانند سرداران خوبی برای مملکت ما باشند.

وی خاطرنشان کرد: رای ما باید برای رضای خدا باشد تا برکت بر کشور نازل شود.

اسدی تصریح کرد: آن چیزی که به ما عزت می‌دهد پابرهنگانی هستند که در خط مقدم می جنگیدند نه آنهایی که فرزندانشان در آمریکا تحصیل می کنند و یا زبان انگلیسی را مثل بلبل حرف می زنند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها