پیکر نغمه خان «کربلا کربلا ما داریم می‌آییم» در شیراز آرام گرفت

پیکر علی اکبر شریعت رزمنده هشت سال دفاع مقدس که خالق اثر «کربلا کربلا ما داریم می‌آییم» است امروز در دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۳۳۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ - 15March 2019

پیکر نغمه خان «کربلا کربلا ما داریم می‌آییم» در شیراز آرام گرفتبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، علی‌اکبر شریعت رزمنده هشت سال دفاع مقدس و خالق اثر "کربلا کربلا ما داریم می‌آییم" به دلیل بیماری از یک ماه و نیم پیش در بخش داخلی بیمارستان شهید فقیهی شیراز بستری بود و شامگاه چهارشنبه به علت کهولت سن، عفونت داخلی و ایست قلبی به لقاءالله پیوست.

آیت الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس بر پیکر اکبر شریعت در حرم مطهر شاهچراغ(ع) نماز خواند و پیکر این مرحوم نیز در حضور گرم مردم و مسئولان تشییع شد.

اکبر شریعت متولد 1327 داراب، معروف به نغمه‌خوان دارخوین، از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است که از کودکی نوحه‌خوانی می‌کرد و شعر‌هایی هم می‌سرود که حاصل آن 3 دفتر شعر است.

مراسم سومین روز درگذشت حاج اکبر شریعت امروز در حرم مطهر علی‌ابن حمزه (ع) شیراز برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در آذرماه 96 با همکاری برخی از دستگاه‌های اجرایی استان از جمله بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ارتش و حج و زیارت زمینه اعزام این رزمنده سال‌های دفاع مقدس به همراه خانواده‌اش را به کربلا را فراهم کرد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها