سردار رستمیان:

شهید «اسدی» با رجعت خود، ما را به آمادگی اعتقادی و جهادی دعوت کرد

یکی از رزمندگان مدافع حرم گفت: شهید «سیدجواد اسدی» با رجعت عاشقانه خود، ما را به آمادگی‌های اعتقادی، معنوی، جهادی و... دعوت کرده است.
کد خبر: ۳۳۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ - 15March 2019

شهید «اسدی» با رجعت خود، ما را به آمادگی‌ اعتقادی، معنوی و جهادی دعوت کردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «حمیدرضا رستمیان» فرمانده سابق لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران و رزمنده مدافع حرم به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم «سید جواد اسدی» پیامی صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده‌است: سلام الهی بر آنانی که شهادت را برگزیدند، آنانی که با مال و جان خود جهاد کردند و در نهایت ایثار، همه وجود خود را فدای این راه کردند.

آنانی که که برای هدایت بشریت، مثل شمع سوختند تا مصباح الهدی باشند، آنانی که با الگویی حسینی و عاشورایی به میادین نبرد با شیطان‌های ملعون رفتند تا بشریت، مسلمانان، هموطنان عزیز در آرامش و امنیت و درجهت تکامل گام بردارند.

آنانی که جان دادند تا ما جان بگیریم، آنانی که سر دادند تا ما سربلند باشیم. درود الهی بر خانواده‌های معزز شهیدان که از همه راحتی‌ها، آسایش‌ها و امتیازات دنیایی خود گذشتند تا رضای خدا را بدست آوردند.

کسانی‌که، اشک، آه، ناله‌های سجادی و زینبی‌شان درعرش نمایان وعرشیان بر آنان می‌بالند. ما که شرمنده و مدیون شهیدان و خانواده معزز شهیدان هستیم از خداوند متعال توفیق صبر و بردباری این عزیزان، درجات تعالی را برای شهیدان، رهروی راه شهیدان وپیروی محض از ولایت و امامت را خواهانیم.

استان ولایت‌مدار مازندران، بار دیگر معطر و منور به پیکر شهیدی از تبار حضرت زهرای اطهر (س)، مدافع حرم اهل بیت (ع)، «سید جواد اسدی» شده است.

مجاهدی دیگر از مردان بزرگ حماسه ۹۵ خان طومان حلب، پس از مدت‌ها انتظار به آغوش خانواده‌های بزرگوارش و هم استانی‌ها، بازگشته تا غبار ضعف ایمان‌مان را پاک نماید. شهید «سیدجواد اسدی» با رجعت عاشقانه خود، ما را به آمادگی‌های اعتقادی، معنوی، جهادی و...دعوت کرده است. او آمده است تا نشان افتخار این ملت، مازندرانی‌های علوی تبار را درارادت به معصومین علیهم السلام و ذریه مطهرشان یادآوری کند.

یاران خان طومانی، آغوش بگشایید که روح بلند و مطهر شهید «سید جواد اسدی» با شما مصافحه ومعانقه دارد. سید جان، پس ازحدود ۳۴ ماه از زمان شهادت و از جوار بارگاه منور و معطر بزرگ بانوی واسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) به کشورمان ایران اسلامی بازگشته، تا دستان ما را بگیرد.

سید جواد عزیز، حامل سلام عاشقانه ما به حضرت رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم وآل پاکش و دوستان، همرزمان، فرماندهان شهیدمان باشید.

سید جان! شفاعت، شفاعت، شفاعت خانواده، دوستان، همرزمان، رهروان شهیدان، پیروان ولایت و امامت، یادت باشد که ما به‌اذن الهی نیازمند به شفاعت‌ها هستیم.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار