امام جمعه بروجرد:

پرواز پهبادها خواب را از چشمان دشمنان ما ربود

حجتالاسلام «سیدعلی حسینی» گفت: پرواز 50 فروند پهباد RQ170 که ساخت نیروهای جوان این سرزمین است سبب شده تا خواب از چشمان دشمنان ما (اسرائیل و آمریکا) ربوده شود.
کد خبر: ۳۳۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ - 15March 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام  «سید علی حسینی» در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: پرواز 50 فروند پهباد RQ170 که ساخت نیروهای جوان این سرزمین است سبب شده تا خواب از چشمان دشمنان ما (اسرائیل و آمریکا) ربوده شود.

وی اضافه کرد: دشمنان از این رزمایش بزرگ، اقتدار، پیشرفت ایران و فرزندان ایرانی عصبانی و ناراحت هستند اما ایران اسلامی همچنان در مسیر پیشرفت و قدرت حرکت می کند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سفر رئیس جمهور ایران به عراق افزود: این سفر تو دهنی محکمی به آمریکا بود و رئیس جمهور ایران با امنیت کامل چند روز در عراق با سران این کشور و مراجع تقلید دیدار کرد.

به گفته وی این سفر نشان از اقتدار ایران در منطقه است و آمریکا و سایر همدستانش هزینه های زیادی را برای حضور در عراق و توطئه ها و اهداف خود هزینه کردند اما به هدف نرسیدند و با شکست مواجه شدند.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از خطبه ها اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی را از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران بالاترین نشان نیروهای مسلح برشمرد و گفت: سردار سلیمانی با کارهای بزرگی که در منطقه انجام داد آمریکا را تحقیر کرد چرا که آمریکا می خواست در عراق بماند و سوریه را تصاحب کند و بعد به سراغ ایران بیاید که سردار سلیمانی با تقویت محور مقاومت در منطقه عراق و سوریه را نجات داد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به انتظار مردم از رئیس جدید قوه قضائیه افزود: انتظار مردم از رئیس جدید قوه قضائیه این است که با زالو صفتان و رانت خواران با قاطعیت برخورد شود و اجازه ندهند مفسدان اقتصادی اموال بیت المال را غارت کنند.

وی  در بخش دیگری با اشاره به فرا رسیدن سال نو و نوروز گفت: مردم در مهمانی های ایام نوروز از پذیرایی با آجیل خودداری کنند و آجیل را به دلیل گرانی سرسام آور خریداری نکنند و به فکر فقرا باشیم و کسانی که تمکن مالی دارند در این ایام به فقرا کمک کنند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: در این ایام مسئولین و دستگاه های مربوطه ضروری است که بر بازار نظارت بیشتری داشته باشند و اجازه ندهند که قیمت ها هر لحظه افزایش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار