نماینده ولی فقیه در لرستان:

قوه قضاييه، كشور را از چنگال مفسدان اقتصادی خلاص كند

آیت‌الله سیداحمد میرعمادی گفت: از ریاست جدید قوه قضاییه می‌خواهیم ضمن برخورد جدی با مفسدان و مجرمان، کشور را از چنگال اختلاسگران و مفسدان اقتصادی خلاص و آزاد کند.
کد خبر: ۳۳۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ - 15March 2019

به گزارش دفاع پرس از خرم آباد، آیت الله سید «احمد میرعمادی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی الغدیر خرم آباد با اشاره به مسئولیت حجت الاسلام رئیسی برای تصدی ریاست قوه قضاییه اظهار داشت: از ریاست جدید قوه قضاییه می‌خواهیم ضمن برخورد جدی با مفسدان و مجرمان، کشور را از چنگال اختلاسگران و مفسدان اقتصادی خلاص  و آزاد کند.

وی سفر رئیس جمهور به عراق را نقطه عطفی در همراهی راهبردی میان ایران و عراق دانست و افزود: سفر شبانه ترامپ به عراق در اوج خفا و پنهانی با نیرو‌های خودش به مدت سه ساعت انجام شد در صورتی که آقای روحانی علنی با تمام مسئولان، مراجع، سران قبائل و مردم عراق دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: این سفر نشان از محبوبیت و قدرت جمهوری اسلامی ایران و نفوذ معنوی ایران در دل مردم عراق است.

آیت الله میرعمادی خاطرنشان کرد: قطعا عراق یک ظرفیت مهم اقتصادی، گردشگری، سیاسی، اجتماعی و... برای ماست چراکه مردم عراق شیعه و دوستدار اهل بیت هستند.

وی با بیان این که عید نوروز یک ظرفیت مهم دینی و ملی است که باید از آن برای وحدت، انسجام و تقویت پیوند اجتماعی استفاده کنیم، گفت: اقتصاد مناسب نیست و معیشت مردم در تنگی و فشار است انتظار این است که ضمن وحدت و همدلی با نیازمندان عید نوروز را ساده و بی تکلف برگزار کنیم؛ چراکه عید واقعی رضایت خداوند از ماست.  

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به سالروز انفجار تروریستی در نماز جمعه تهران تصریح کرد: نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، معرفت و بصیرت و قدرت نمایی است و بواسطه خون پنج مجتهد باتقوا، عادل و شهید اثربخش است.

وی با ابراز این که دشمنان با تهمت، افترا و ترور به دنبال عدم حضور مردم و کم رنگ شدن نماز جمعه بودند گفت: شرکت مردم در نماز جمعه لبیک گفتن به دعوت خدا بوده است و حضور باشکوه و باعظمت مردم در نماز جمعه اقتدار جمهور‌ی اسلامی را نشان داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار