ضرورت برخورد جدی با دانه درشت‌ها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت برخورد جدی قوه قضاییه با دانه درشت‌ها و مفسدان بزرگ اقتصادی تاکید کرد.
کد خبر: ۳۳۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶ - 15March 2019

ضرورت برخورد جدی با دانه درشت‌هابه گزارش دفاع پرس آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در خطبه های نماز جمعه این هفته استان که در مصلای اعظم امام خمینی (ره) این شهر با حضور باشکوه مردم نمازگذار و ولایی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: سفر رئیس جمهور ایران به عراق یکی از تحولات هفته گذشته بود که این سفر دستاوردهای مهمی داشت.

وی افزود: در این سفر در زمینه صدور ویزای رایگان بین دو کشور، افزایش حجم مبادلات بازرگانی، ایجاد شهرک‌های صنعتی و به هم پیوستن شبکه ریلی دو کشور توافقات خوبی شده است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه سفر رئیس جمهوری ایران به عراق نقطه عطفی در روابط دو کشور است، افزود: سفر آشکار رئیس جمهور کشورمان با اعلام قبلی و دیدار رسمی با مقامات بلند پایه صورت گرفته است که در مقایسه با سفر شبانه و مخفیانه ترامپ، نشان از تفاوت دو تفکر و دو الگو در منطقه دارد.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌های آمریکا علیه ایران نتوانسته بر روابط دوستانه و دیرینه دو ملت تأثیر بگذارد، گفت: تحریم آمریکا علیه ایران نقش بر آب شده و شکست خورده است.

آل هاشم همچنین با تاکید بر اینکه ایران در خط مقدم استکبارستیزی و مقاومت در برابر استکبار ایستاده است، افزود: ایران اسلامی پیوند عمیقی با دولت‌های منطقه دارد.

امام جمعه تبریز همچنین در ادامه اظهار داشت: آمریکا یک کشور استعمارگر و سلطه طلب است که به عنوان یک اشغالگر جایگاهی در میان ملت و دولت عراق ندارد.

وی به انتصاب آیت الله رئیسی به ریاست قوه قضائیه نیز اشاره داشت و گفت: مسئولان دستگاه قضائی باید کرامت ارباب رجوع را حفظ کنند و ساده زیست باشند.

وی ادامه داد: برخورد با مفسدین فقط به مردم طبقه پایین خلاصه نشود و با دانه درشت‌ها برخورد قاطع شود. الزامات انقلابی بودن این است که کار را به انقلابی بودن سپرده و در برخورد جرایم با قاطعیت برخورد کرده و با صلابت در مقابل دانه درشت‌ها بایستند.

امام جمعه تبریز سپس به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: مسئولین به مردم امیدآفرینی کنند و تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند.

وی با تاکید بر ضرورت اعتماد به جوانان گفت: جوانان می‌توانند بسیاری از مشکلات کشور را حل کنند، باید به جوانان اعتماد شود و از تجارب پیشکسوتان نیز استفاده شود، باید قدردان مردم بود.

آل هاشم با تاکید بر اینکه باید تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد، گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باید از مدیریت احساسی دوری کنیم.

وی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند کسی نمی‌تواند بگوید راهپیمایی ۲۲ بهمن کار من است چراکه این کار خداوند تا مردم را همدل در کنار هم قرار داد.

وی با اشاره به فرارسیدن چهارشنبه سوری و عید نوروز اشاره کرد و گفت: باید خانواده‌ها جوانان را با خطرات مواد محترقه آشنا سازند، نباید چهارشنبه سوری باعث عزای خانواده‌ها شود. عید را نباید به عزا تبدیل کرد. ما موافق شادی کردن هستیم ولی نباید از مواد محترقه خطرناک استفاده کرد.

امام جمعه تبریز همچنین به ضرورت حمایت از نیازمندان در آستانه عید نوروز نیز تاکید کرد و گفت: در این روزهای پایانی سال باید به فکر نیازمندان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار