نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز:

سرافرازی و عظمت ایران اسلامی مرهون دلاورمردانی است که از جان خود گذشتند

حجت‌الاسلام «علی لرستانی» گفت: سرفرازی، عظمت و استقلال ایران اسلامی عزیز ما مرهون دلاورمردانی است که چه در دوران نهضت انقلاب اسلامی و چه در دوران جنگ تحمیلی جان خود را تقدیم این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده‌اند.
کد خبر: ۳۳۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ - 15March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «علی لرستانی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز در گردهمایی یادگاران شهدای والامقام که به میزبانی بنیاد شهید این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سرفرازی، عظمت و استقلال ایران اسلامی عزیز ما مرهون دلاورمردانی است که چه در دوران نهضت انقلاب اسلامی و چه در دوران جنگ تحمیلی جان خود را تقدیم این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده اند.

گردهمایی یادگاران شهدا/ سرافرازی و عظمت ایران اسلامی مرهون دلاورمردانی است که از جان خود گذشتند

وی با بیان اینکه در دوران انقلاب و دفاع مقدس اگر همه اقشار جامعه به صحنه نمی‌‌آمدند، نه انقلابی پیروز می‌‌شد و نه در دفاع مقدس می‌‌توانستیم دشمن را از خاک عزیزمان بیرون برانیم، افزود: در دوران انقلاب همه قدرت‌های بزرگ پشت سر رژیم سفاک گذشته، بودند به ظاهر همه قدرت‌های مادی در اختیار آن رژیم بود، اما حضور و ایستادگی مردم، تحمل زندان، شکنجه، صبر و مقاومت آنها باعث شکست دشمنان شد.

حجت الاسلام لرستانی با بیان اینکه وظیفه ما در مقابل شهدا این است که ادامه دهنده راه آنها باشیم و فرهنگ رشادت و شهادت را فراموش نکنیم تصریح کرد: یکی از چیزهایی که باعث نا امیدی دشمنان می شود دفاع از اصل نظام جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه و حرکت در چارچوب نظام و قانون اساسی است.

گردهمایی یادگاران شهدا/ سرافرازی و عظمت ایران اسلامی مرهون دلاورمردانی است که از جان خود گذشتند

وی در ادامه افزود: کمک به تحقق آرمان های امام و شهدا، ترویج فرهنگ اصیل ایثار و شهادت و سعی در توسعه این فرهنگ غنی در کشور و تاکید بر حمایت و همدلی و یکپارچگی فرزندان شهدای کشور در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

گردهمایی یادگاران شهدا/ سرافرازی و عظمت ایران اسلامی مرهون دلاورمردانی است که از جان خود گذشتند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار