امام جمعه موقت نکا:

حمایت از کالای ایرانی ارکان اقتصاد مقاومتی است

حجت‌الاسلام محمدی لایینی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی ارکان اقتصاد مقاومتی است بر ضرورت حمایت از آن تأکید کرد.
کد خبر: ۳۳۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ - 15March 2019

حمایت از کالای ایرانی ارکان اقتصاد مقاومتی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» امام جمعه موقت نکا در خطبه‌های نماز جمعه با گرامی‌داشت یاد شهدای حلبچه در بمباران شیمیایی توسط صدام، اظهار داشت: جنایت مراتبی دارد که بعضی از آنها جنایت و گناه است و بعضی هم واقعا جنایت کثیف است و طبق قوانین بین المللی، بمباران شیمیایی مطلقا ممنوع بوده و کسانی که این قانون را نوشتند، بمباران هم می‌کنند.

وی به روز ملی شدن صنعت نفت اشاره کرد و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «نهضت ملی شدن صنعت نفت یک امر معنوی بود. حرکت همراه با معنویت بود.» افزود: هر حرکتی که دست استعمار و استکبار را از سر ملت و کشوری کوتاه کند، مقدس و معتبر است.

این مسئول به آغاز ایام اعتکاف اشاره کرد و گفت: کسانی که می‌توانند و فرصت دارند از این ایام استفاده کنند، به مساجد بروند و این سه روز را برای خدا خود را خالص کنند.

محمدی لایینی با تبریک نوروز باستانی و آغاز بهار، اظهار کرد: با توجه به روایات زیادی که در مورد نوروز و جشن ایرانیان داریم نشان دهنده آن است که ائمه نوروز را رد که نکردند، تایید هم کرده اند چرا که کارهای بسیار خوبی در نوروز انجام می‌شود.

حجت الاسلام محمدی لایینی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، افزود: حمایت از کالای ایرانی ارکان اقتصاد مقاومتی است است که باید حمایت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها