گام دوم/ یادداشت/ محمدرضا براتی

جوانان شاه‌ کلید تحقق «گام دوم انقلاب»

مقام عظمای ولایت، ضمن اهمیت زیادی که برای جوانان قائل هستند، برای پیشبرد آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی، حساب ویژه‌ای روی جوانان باز کرده‌اند، جوانانی که همواره با خوش‌بینی به آینده کشور، ضمن تلاش‌های عالمانه‌ خود باعث پیشرفت و سربلندی مملکت اسلامی ایران شده‌اند.
کد خبر: ۳۳۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰ - 16March 2019

جوانان؛ شاه‌کلید تحقق «گام دوم انقلاب»به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از فارس، محمدرضا براتی در یادداشتی نوشت: انقلاب اسلامی ایران، درخت تنومندی است که ریشه‌اش با عشق و ایمان میلیون‌ها ایرانی آبیاری شده است و خون هزاران شهید و شهیده مظلوم بقای ادامه حیاتش است.

خدا را شاکریم که انقلاب اسلامی ایران امسال به کوری چشم تمام دشمنان چهل‌سالگی‌اش را تمام کرد و وارد دوره جدیدی شد، دوره‌ای که در آن برای بارور شدن آرمان‌های امام راحل، گام‌ها پشت سر یکدیگر برداشته خواهند شد.

مقام معظم رهبری در بیانیه «گام دوم انقلاب» به‌مانند همیشه واقع‌گرایانه به تمام مسائل، از نقاط ضعف گرفته تا نقاط قوت، اشاره کردند و به بهترین صورت ممکن، شرح ماوقع را از آنچه که بوده و آنچه هست را بیان نمودند تا بدانیم از کجا شروع کرده‌ایم و اکنون پس از پیمودن راهی دشوار، سرافرازانه در چه جایگاهی هستیم؛ جایگاهی که تن استبداد جهانی از نگریستن به آن، ترسان و لرزان می‌شود.

حال پس از طی این جاده پرپیچ‌وخم که در راستای مقصد اعتلا، رستگاری و عزت است، باز هم باید به مسیر پیشرفت ادامه دهیم، مسیری که البته پیمودنش به سختی قبل نیست؛ مسیری که انتهایش وصل می‌شود به ظهور حضرت ولیعصر (عج).

در میان تمامی انقلاب‌هایی که در قرن اخیر صورت گرفته است، انقلاب اسلامی ایران را می‌توان تنها انقلابی دانست که به‌رغم تمام سنگ‌اندازی‌ها و عناد مستکبران، اکنون زیر سایه عنایات حضرت مهدی (عج) و با رهبری حکیمانه ولایت‌فقیه به اقتدار و ثبات رسیده است و حالا در مسیر هموار پیشرفت و بالندگی قرار گرفته است، اقتدار ایران امروز به حدی بوده که به الگویی برای بسیاری از مردم کشورهای مسلمان منطقه مبدل گشته است تا ایشان نیز در جهت قرار گرفتن در مسیر آرمانی ما به پاخیزند.

آن‌طور که نگارنده از بیانات رهبر امت اسلامی استنباط می‌کند، شاید مهم‌ترین کلمه راهبردی یا اصطلاحاً شاه‌کلید تحقق «گام دوم انقلاب اسلامی»، «جوانان » باشد، نکته مذکور نشان‌دهنده آن است که مقام عظمای ولایت، ضمن اهمیت زیادی که برای جوانان قائل هستند، برای پیشبرد آرمان‌های ارزشمند و متعالی انقلاب اسلامی، حساب ویژه‌ای روی جوانان باز کرده‌اند، جوانانی که همواره با خوش‌بینی به آینده کشور، ضمن تلاش‌های عالمانه‌ خود باعث پیشرفت و سربلندی مملکت اسلامی ایران شده‌اند.

حال انتظار می‌رود که حلقه مدیریتی کشور نیز، همگام با گام دوم انقلاب عرصه را برای حضور نسل جوان متخصص، مؤمن و پاک‌دست باز کنند تا بدینوسیله گامی اساسی در راستای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم بردارند که این اتفاق خود موجب شکوه بیش‌ازپیش جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار