یادداشت/ ریحانه مهدی‌زاده

اسلام‌ستیزی با چاشنی اسلام‌هراسی

واقعه عملیات تروریستی خونبار علیه یک درصد جامعه مسلمان نیوزلند بیانگر اسلام‌ستیزی با چاشنی اسلام‌هراسی است که به واقع همان چرخه گفت‌وگو جامعه جهانی مدرن محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۳۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 16March 2019

مصاحبه برنامه بدون تعارف با روحانی غصه‌گو+ فیلمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از فارس، ریحانه مهدی‌زاده در یادداشتی نوشت: واقعه عملیات تروریستی خونبار علیه یک درصد جامعه مسلمان  نیوزلند بیانگر اسلام ستیزی با چاشنی اسلام هراسی است که به واقع همان چرخه گفتگو جامعه جهانی مدرن محسوب می شود.

اسلام ستیزی و اسلام هراسی واژه های که در چند سال اخیر به چرخه گفتگو در جامعه جهانی مدرن امروز با عنوان مقابله با مسلمانان اضافه شده است تا موجی علیه روند رو به رشد پذیرش اسلام ایجاد کند.

این ها کلماتی است، برگرفته از عمق دشمنی سران کشورها  اروپایی و آمریکایی با مسلمانان که با هدف برنامه های وسیع استکبار در روند مقابله با موج اسلام خواهی هر روز در این ده کوره دنیایی رشد پیدا می کند. 

کشورهای آمریکا و اسراییل که با ایجاد گروههای تکفیری مانند داعش و طالبان در صدد مخدوش کردن چهره اسلام و ایجاد یک چهره وحشی و بی فکر (زامبی)‌ از مسلمان در جهان می باشد، اسلام هراسی را سرفصل تمنیات خود برای رسیدن به منافع مادی، سیاسی و گاه انگیزه های مبنایی خود ساخته اند.

در نیوزیلند، مسلمانانی که بی گناه؛ تنها به خاطر دین و اعتقادشان خونشان به ناحق ریخته می شود و نهایت کاری که این سران اروپایی و امریکایی انجام می دهند گفتن واژه تأسف است.

و این همه در حالی است، که خود این سران استعمارگر برای پیشبرد اهدافشان این گروهها و این عملیات های تروریستی را بنیان نهاده اند تا به واسطه آن به خواسته ها و مطالبات نفسانی و انسان محور خویش رسند.

امروز در کشور نیوزلند که تحت مستعمره انگلستان است، عملیات تروریستی خونباری علیه مسلمان که تنها یک درصد جامعه نیوزلند را تشکیل می دهند صورت گرفت.

این واقعه که حداقل ۴۹ کشته و ۲۰ زخمی بر جای گذاشت بار دیگر رفتار نژادپرستانه علیه مسلمانان را زیر سوال برد. کشوری که اکثریت آن را مهاجران تشکیل می دهند، یکی از کشورهای مدعی آزادی مدنی است، که این گونه مسلمانان بی گناه را در مراسم نماز جمعه به شهادت می رسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار