لاریجانی حادثه تروریستی نیوزیلند را محکوم کرد

رییس مجلس شورای اسلامی کشورمان با ارسال پیامی حادثه تروریستی نیوزیلند را محکوم کرد.
کد خبر: ۳۳۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹ - 15March 2019

لاریجانی حادثه تروریستی نیوزیلند را محکوم کردبه گزارش گروه سیاست خارجی دفاع‌پرس، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی کشورمان با ارسال پیامی حادثه تروریستی نیوزیلند را محکوم کرد.

متن پیام علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

جناب آقای تروور مالارد
رییس محترم مجلس نمایندگان نیوزیلند

عالیجناب
با کمال تاسف و تاثر از وقوع حادثه تروریستی غیرانسانی در دو مسجد شهر کرایست چرچ و جان باختن و مجروح شدن تعدادی از مردم بی گناه و مسلمانان نمازگزار مطلع شدم.

اینجانب ضمن اعلام انزجار و محکوم نمودن این جنایات هولناک، مراتب همدردی عمیق خود و سایر نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران را با جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان، دولت و ملت نیوزیلند ابراز می‌نمایم.

این جنایات بار دیگر لزوم هوشیاری و همکاری همه کشور‌ها در مبارزه با تروریسم را یادآوری نموده و تاکیدی بر این واقعیت است که جز با خشکاندن ریشه‌های فکری گروه‌های تروریستی، صلح و آرامش واقعی در هیچ منطقه‌ای از جهان حاصل نخواهد شد.
جمهوری اسلامی ایران بعنوان کشوری که خود قربانی تروریسم بوده و هزینه‌های جانی و مالی زیادی در مبارزه با این پدیده شوم صرف نموده است، آمادگی همفکری و همکاری با همه کشور‌های مستقل برای رسیدن به راه حل جامع در مبارزه با تروریسم را دارد.

با اغتنام از فرصت، صحت و سلامت جنابعالی را آرزو نموده و از درگاه خداوند منان برای بازماندگان این حادثه دلخراش صبرجمیل، برای جان باختگان مغفرت و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار