ارسال بیش از ۴۸۰ اثر به جشنواره روزنامه دیواری «جهاد ادامه دارد...»

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: تعداد ۴۸۴ روزنامه دیواری به دبیرخانه جشنواره روزنامه دیواری «جهاد ادامه دارد...» رسید.
کد خبر: ۳۳۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ - 16March 2019

«علیرضا حاج علی بیگی» معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر اراک در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی اظهار داشت: تعداد 484 روزنامه دیواری از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره روزنامه دیواری «جهاد ادامه دارد...» رسیده و کار داوری آثار آغاز شده است.

وی گفت: نفرات درگیر در تهیه روزنامه دیواری بین 4 تا 7 نفر هستند که به طور میانگین برای هر روزنامه دیواری 5 نفر را در نظر گرفته ایم و در مجموع حدودا 2 هزار و 500 نفر در ساخت روزنامه دیواری ها شرکت داشته اند.

حاج علی بیگی ادامه داد: از ویژگی های این آثار که به دست دانش آموزان خلق شده اند میتوان به موارد زیادی اشاره کرد که از جمله آنها استفاده از بیانات امام و رهبری، نماد ها و نشانه های انقلابی و دفاع مقدسی، اشاره به سیدالشهدا(ع)، استفاده از وسایل ساده و استفاده از عباراتی مثل نگاه به آینده، راه نا تمام و دفاع مقدس دانش آموزان است.

وی گفت: پس از داوری و بررسی آثار نفرات برتر که در دو گروه نفرات برتر مقطع اول که شامل پایه های چهارم تا ششم و نفرات برتر مقطع دوم که شامل پایه های هفتم تا نهم هستند معرفی خواهند شد و جوایز روزنامه دیواری های برگزیده تقدیم می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها