مجمع تشخیص ۲ مورد از موارد ارجاعی بودجه ۹۸ را تایید کرد

اعضای مجمع تشخیص از سه مورد اختلافی در لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور در ۲ مورد، نظر مجلس شورای اسلامی را تایید کردند و یک مورد نیز از بودجه حذف شد.
کد خبر: ۳۳۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ - 16March 2019

مجمع تشخیص دو مورد از موارد ارجاعی بودجه 98 را تایید کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (شنبه ۲۵ اسفند) به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی با دستورکار بررسی موارد اختلافی مجلس و شورای نگهبان درباره لایحه بودجه ۹۸ تشکیل جلسه داد.

در آخرین تصمیمات اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در لایحه بودجه سال آتی سه مورد اختلافی میان شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی در مصوبه بودجه سال ۹۸ طبق قانون اساسی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد که در جلسه امروز  مورد بررسی قرار گرفت.

کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در مورد این موضوع بحث و بررسی انجام داد که گزارش خود را به مجمع ارائه کرد. این مجمع مصلحتا در دو مورد از موارد ارجاعی نظر مجلس شورای اسلامی را تایید کرد.

به گزارش دفاع پرس در بند (ز) تبصره ۱۶ لایحه بودجه ۹۸ نیز نظر مجلس رای نیاورد و حذف شد، در واقع در این بند نظر شورای نگهبان تایید شد. سازوکاری که در بند (ز) تبصره ۱۶ پیش بینی شده بود شامل کسانی بود که بدهی داشتند و سیستم بانکی بدهی آن‌ها را تادیه نکرده است و پیش‎بینی شده بود که جرائم آن‌ها بخشیده شود که رای نیاورد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار