برگزاری اولین جلسه ستاد بزرگداشت سی و هفتمین سالروز آزادی خرمشهر در اصفهان

اولین جلسه ستاد بزرگداشت سی و هفتمین سالروز حماسه آزادی خرمشهر با حضور کمیته‌های مختلف در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ - 16March 2019

اولین جلسه ستاد بزرگداشت سی و هفتمین سالروز حماسه آزادی خرمشهر برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان اصفهان، اولین جلسه ستاد بزرگداشت سی و هفتمین سالروز حماسه آزادی خرمشهر امروز با حضور کمیته‌های مختلف در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان برگزار و برنامه‌های پیشنهادی هر کمیته به اداره‌کل ارائه شد.

در این جلسه «مجتبی شیروانیان» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با بیان اینکه به برکت خون شهدا امروز نه تنها در دستاوردهای دفاع مقدس بلکه در منطقه سربلند هستیم اظهار داشت: هر چه داریم به برکت خون شهدای عزیز است.

وی افزود: امروز ملت ما سربلند است و باید قدردان شهدا باشیم و دستاوردهای آنان را پاس بداریم و یاد و خاطره ایثارگران را پاس بداریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به اینکه امسال سالروز آزادسازی خرمشهر در ایام ماه رمضان و شبهای قدر است عنوان کرد: لازم اسم با برنامه‌ریزی دقیق از این ظرفیت استفاده کرد و همه دستگاه‌‌های استان و شهرستان در این زمینه بسیج شوند.

این مسئول با بیان اینکه تقویت سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و جهت‌دهی برنامه‌های مرتبط با دفاع مقدس بر عهده اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان است تصریح کرد: اجرای برنامه‌ها با دستگاه‌های مختلف است و در این زمینه باید همه دستگاه‌ها بصورت متحد فعالیت کنند و ادارات دولتی و نهادها باید در مرکز استان و شهرستان‌ها برنامه های لازم را اجرا کنند.

شیروانیان با اشاره به اینکه برنامه‌ها باید با شعار سال همخوانی داشته باشد تاکید کرد: طرح ریزی ساختار بنیادین کشور با الهام گرفتم از آزادی خرمشهر، نقش ایمان، ولایت و رهبری، وحدت نیروهای مسلح، بهره‌گیری از شیوه‌های جذاب و ماندگار و استفاده از ظرفیت‌های ماه مبارک رمضان در برنامه های بزرگداشت سوم خرداد باید لحاظ شود.

وی در خصوص برنامه‌های بزرگداشت حماسه آزادی خرمشهر اضافه کرد: برنامه ها از چهارشنبه یکم خرداد آغاز و تا 4 خرداد ادامه دارد بدین ترتیب که روز اول با عنوان روز رسانه، دفاع مقدس و مقاومت به بازخوانی کارکرد رسانه‌ها در دفاع مقدس پرداخته می‌شود و روز دوم با عنوان روز شهدا و ایثارگران، پرداختن به این عزیزان محوریت دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان افزود: روز سوم با عنوان روز مقاومت، ایثار، پیروزی و ولایتمداری و روز چهارم روز دزفول مقاومت و پیروزی است که امسال با برگزاری صبحگاه مشترک در استانها به میزبانی سپاه و سخنرانی مسئولان نیروهای مسلح به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه اجرا خواهد شد.

در ادامه این مراسم کمیته های تخصصی متشکل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، صداوسیما، استانداری، سپاه، ارتش و بسیج هر یک برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دادند تا با جمع‌بندی و ارزشیابی برنامه‌ها در جلسه دوم تصویب و نهایی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار