فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

تقویت مساجد در مناطق آسیب پذیر اولویتی اساسی است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: تقویت مساجد در مناطق آسیب پذیر که آسیب اجتماعی بیشتری دارند باید در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۳۳۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ - 16March 2019

تقویت مساجد در مناطق آسیب پذیر اولویتی اساسی استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ پاسدار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز (25 اسفندماه) در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان اظهار داشت: پیامبر اعظم (ص) برای تشکیل حرکت اسلامی مسجد را بنا کردند و وقتی وارد مدینه شدند به این حرکت ارزشمند سیاسی اجتماعی پرداختند.

وی با بیان اینکه مساجد در همه جا از صدر اسلام تاکنون محور بوده و خواهد بود، گفت: استمرار این حرکت الهی پیام دارد چرا که مسجد کانون تمدن سازی است و چه بسا در بیانیه گام دوم انقلاب نیز می توانیم از ظرفیت مساجد نیز بهره لازم را در پیشبرد اهداف ببریم.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: بایستی در راستانی دسترسی به این اهداف مساجد را بیش از پیش تقویت کنیم به خصوص در مناطق آسیب پذیر که آسیب اجتماعی بیشتری دارند باید در اولویت قرار گیرد.

شاکرمی ادامه داد: یکی از لازمه های این اقدام استقرار روحانی و امام جماعت در این محلات است که نیازمند حمایت های لازم است.

وی بیان کرد: بایستی برنامه هایی که هم اکنون در سطح مناطق حاشیه شهرها در حال برگزاری است را به نقاط بیشتری در سطح آسیب پذیر شهر تعمیم و گسترش داد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام عنوان کرد: امام جماعت باید محور همه برنامه ها در سطح مساجد باشد و در اجرای این مسیر همه دست اندرکاران بایستی خود را برای هر چه بهتر انجام شدن کارها هماهنگی های لازم را داشته باشند.

شاکرمی تصریح کرد: مسجد امن ترین پایگاه به عنوان یک سنگر و یک کانون تمدنی برای جمع کردن جوانان دور هم است که باید از این ظرفیت بهره های لازم را در جهت اهداف اسلام و انقلاب بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار