گام دوم/ جانباز دوران دفاع مقدس:

مسئولی که روحیه شهادت‌طلبی نداشته باشد، نمی‌تواند برای انقلاب کار کند

علی‌اصغر پرکان، با بیان اینکه امروز برخی از مسئولان از قطار انقلاب پیاده شده‌اند، گفت: ما روحیه شهادت‌طلبی داریم و مسئولان هم این روحیه را باید داشته باشند و هرکس که روحیه شهادت‌طلبی نداشته باشد، نمی‌تواند برای انقلاب کار کند.
کد خبر: ۳۳۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸ - 16March 2019

مسئولی که روحیه شهادت‌طلبی نداشته باشد، نمی‌تواند برای انقلاب کار کندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علی‌اصغر پرکان» جانباز دوران دفاع مقدس، در مراسم استقبال از پیکرهای مطهر ۱۱۵ شهید والامقام هشت سال دفاع مقدس که صبح امروز (شنبه ۲۵  اسفند) در اسکله خرمشهر برگزار شد، با بیان اینکه ما گام اول انقلاب را به خوبی پشت سر گذاشته‌ایم، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، امام خمینی (ره) به محسن رضایی که فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، عرض کردند که شما به جنگ کاری نداشته باشید و فقط به فکر مردم باشید و نگذارید که در جنگ به مردم فشار بیاید.

وی افزود: بعد از این توصیه امام خمینی (ره) که خرمشهر آزاد و حصر آبادان شکسته شد و ایشان فرمودند که «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، تازه ما فهمیدیم که چرا ایشان گفتند که به جنگ کاری نداشته باشید و فقط به فکر مردم باشید.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به عملیات «والفجر ۸»، گفت: بعد از آغاز این عملیات، وقتی به فاو رسیدیم، رزمندگان به‌گونه‌ای دشمن را شکست داده بودند که ما از روی جنازه آن‌ها رد می‌شدیم؛ در حالی که آن‌ها از پشتیبانی کشورهای زیادی برخوردار بودند، نتوانستند مقابل ما ایستادگی کنند و امروز هم هنوز فرماندهان آمریکایی در حیرت هستند که رزمندگان ما چگونه عملیات «والفجر ۸» را اجرا کردند.

وی با اشاره به گام اول انقلاب، گفت: در گام اول، انقلاب اسلامی پیروز شد و ما در دوران دفاع مقدس به صورت دشمن سیلی زدیم و در موضوع سازندگی پیشرو و همچنین در زمینه دفاع از حرم هم پیروز بودیم، وگرنه امروز سوریه و عراق دست داعش بود؛ اما دیدید که داعش را بر زمین زدیم.

این جانباز دوران دفاع مقدس با اشاره به گام دوم انقلاب، تأکید کرد: مسئولان باید به جوانان در عرصه‌های مختلف میدان دهند؛ باید وصیت‌نامه‌های شهدا و امام راحل را بخوانیم و عمل کنیم. ما در انقلاب بیش از ۳۰۰ هزار شهید تقدیم کردیم و به این راحتی نباید بگذاریم که انقلاب از دست برود.

علی‌اصغر پرکان، با بیان اینکه امروز برخی از مسئولان از قطار انقلاب پیاده شده‌اند، خاطرنشان کرد: این افراد بی‌لیاقت هستند؛ اما ما پشت پرچم ولایت قرار داریم؛ ما هستیم و تا آخرین قطره خون خود ایستاده‌ایم. ما روحیه شهادت‌طلبی داریم و مسئولان هم این روحیه را باید داشته باشند و هرکس که روحیه شهادت‌طلبی نداشته باشد، نمی‌تواند برای انقلاب کار کند.

وی افزود: ما به آمریکا دست دوستی نمی‌دهیم و اگر مشکلات اقتصادی هم داشته باشیم، پشت پرچم ولایت ایستاده‌ایم تا این پرچم را دست صاحب اصلی آن بدهیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار