مدیر روابط عمومی كانون رهپویان وصال شیراز خبر داد؛

برپایی بزرگترین اعتكاف جوانان كشور در شیراز

«احد پاریابی» با بیان اینکه کانون رهپویان وصال شیراز یکی از کانون‌های مساجد موفق در این کلان‌شهر است، گفت: بزرگترین اعتکاف جوانان کشور به میزبانی این کانون در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳ - 16March 2019

به گزارش دفاع پرس از شیراز، «احد پاریابی» مدیر روابط عمومی كانون رهپویان وصال شیراز امروز (شنبه ۲۵ اسفندماه( در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز به تشریحی از فعالیت‌های این كانون پرداخت و اظهار داشت: كانون رهپویان وصال در سال ۷۶ با مدیریت حجت‌الاسلام «انجوی‌نژاد» و همكاری جمعی از دانشگاهیان و حوزویان در شیراز راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینكه برای این كانون یكسری اهداف بلندمدت و كوتاه مدت تعریف شد، افزود: انتقال روحیه ایثارگری به نسل دوم و سوم انقلاب، ترویج فرهنگ قرآنی و معارف قرآن كریم، نشر و ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) و غیره از جمله اهداف این مجموعه بوده است.

وی در ادامه شاخص‌ترین فعالیت كانون رهپویان وصال را برپایی بزرگترین اعتكاف جوانان برشمرد و گفت: امسال بیست و پنجمین دوره این اعتكاف را در مسجد جامع شهدا برگزار خواهیم كرد.

مدیر روابط عمومی كانون رهپویان وصال شیراز با بیان اینكه امسال در محل اعتكاف چند مهدكودك را راه‌اندازی كرده‌ایم، گفت: با توجه به اینكه ایام اعتكاف متقارن با ایام نوروز است و مسجد جامع شهدا نیز در جوار حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) قرار دارد، لذا از نظر ترافیكی و رفت و آمد مقداری دچار مشكل شده‌ایم.

وی با یادآوری اینكه ثبت‌نام در این مراسم معنوی از ۱۶ اسفندماه آغاز و تا روز ورود به مسجد یعنی ۲۹ اسفندماه ادامه خواهد داشت، گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام هم می‌توانند به صورت حضوری به محل این مسجد مراجعه كرده و یا از طریق كانال مؤسسه ثبت‌نام كنند ضمن اینكه شماره‌های ۰۹۱۷۰۰۴۱۸۹۹ و ۳۸۳۸۵۸۶۹ و ۳۲۳۳۰۹۶۹ تماس حاصل كنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار