امام جمعه‌ای که دست به دامان سپاه شد

کم‌کاری و بی‌خیالی مسؤولان در رسیدگی به وضعیت مناطق محروم داد ائمه جمعه را درآورده است.
کد خبر: ۳۳۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ - 17March 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از فارس، استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های کم برخوردار کشور است که علی‌رغم داشتن بیشتر مواهب و نعمت‌های خدادادی از نفت و گاز گرفته تا منابع عظیم آب و جنگل و کوه و دریا تاکنون نتوانسته از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کند.

آن گونه که بیشتر مردم اذعان دارند و کارشناسان بر آن صحه می‌گذارند و دلسوزان فریاد می‌زنند بیشتر این مشکلات به ضعف مدیریتی برمی‌گردد مدیرانی که نه از روی تعهد و تخصص بلکه به واسطه اهداف انتخاباتی و باب طبع و میل نمایندگان مجلس انتخاب می‌شوند.

کم‌کاری و بی‌خیالی مسؤولان در رسیدگی به وضعیت مناطق محروم داد ائمه جمعه را درآورده است به نحوی که امام جمعه قلعه‌رئیسی در اظهار نظری جالب و البته قابل تامل از سپاه خواسته تا خودرویی در اختیار یکی از مدیران قرار دهد تا او را به قلعه‌رئیسی بیاورند و اوضاع و احوال این منطقه را مشاهده کند!.

امام جمعه قلعه‌رئیسی در خطبه‌های نماز جمعه 24 اسفندماه می‌گوید «بنده از سپاه این نهاد فریادرس مردم می‌خواهم حداقل برای امثال ایشان خودرویی تهیه کنند یا استاندار محترم اورژانس هوایی فوریت‌های پزشکی استان را برای ایشان هماهنگ کنند اینجا مردم در عذابند و حق این مردم نیست که از نعمت راه مناسب هم محروم باشند».

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار