ساخت تله فیلم «افتتاح» با محوریت شهید «عیسی ذوالفقاری» در مازندران

هشتمین نشست ساخت تله فیلم «افتتاح» با محوریت زندگی سردار شهید «عیسی ذوالفقاری» در دفتر امام جمعه شهرستان بابلسر برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲ - 18March 2019

برگزاری نشست هماهنگی ساخت تله فیلم «افتتاح» با محوریت شهید «عیسی ذوالفقاری» در بابلسربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، هشتمین نشست ساخت تله فیلم «افتتاح» با محوریت زندگی سردار شهید «عیسی ذوالفقاری» در دفتر حجت الاسلام والمسلمین «محمد اسماعیل قلی‌پور» امام جمعه شهرستان بابلسر برگزار شد.

این فیلم داستانی محصول شرکت راسخ فیلم و با مشارکت دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابلسر، سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران و دهیاری و شورای اسلامی روستای باقر تنگه ساخته می‌شود، به نویسندگی و کارگردانی «ناصر طاهریان» و تهیه کنندگی «مهدی اکبری» در آینده‌ای نزدیک کلید خواهد خورد.

حجت الاسلام «محمد اسماعیل قلی‌پور» امام جمعه شهرستان بابلسر در هشتمین نشست ساخت تله فیلم «افتتاح » با محوریت زندگینامه سردار شهید «عیسی ذوالفقاری» با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری  که برای معرفی قهرمانانمان باید فیلم بسازیم، این چهره‌ها باید معرفی بشوند، باید دنیا این چهره‌ها را بشناسد، عظمت اینها را بفهمد و بداند، اظهار داشت: زبان هنر و تولید فیلم و سریال در حوزه ایثار و شهادت یکی از تاثیر گذارترین راههای ترویج و گسترش این فرهنگ به نسل‌های آینده است و باید گام های قوی تری در این زمینه برداریم.

وی با تاکید بر انتقال سیره اخلاقی و عبادی و سبک زندگانی شهدا برای نسل نوجوان و جوان جامعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی  از موضوعات مهم و اساسی انقلاب اسلامی دانست و افزود: چون تاثیرگذاری این گونه فیلم ها در ترویج این فرهنگ بیشتر است، در فیلمنامه ها نباید غبار فراموشی بر وصیت نامه شهدا کشیده شود و از یادآوری وصیت نامه شهدا نباید غافل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها