ما پیروزیم- ۳۲۲/

مسیر دستیابی به اهداف انقلاب تعمیق تشکیل محله و اداره انقلابی است

فرمانده سپاه بهشهر گفت: مسیر دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، تعمیق تشکیل محله انقلابی و اداره انقلابی است که گامی بسیار بزرگ در تحقق تمدن نوین اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۳۳۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲ - 18March 2019

تعمیق فهم مبانی و ارزش‌های انقلابی گری دوران دفاع مقدس در راهیان نور دنبال می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «حسن پورقربان» فرمانده سپاه ناحیه بهشهر همزمان با اعزام مردم ولایتمدار بهشهر به اردوی فرهنگی زیارتی راهیان نور در جمع پرشور برخی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس شهرستان بهشهر، هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور را آشنایی نسل جوان با فرهنگ مقاومت و رشادت‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان و تعمیق ارزش‌های ناب دوران دفاع مقدس در بین آحاد جامعه اسلامی عنوان کرد.

وی افزود: تعمیق فهم مبانی و ارزش‌های انقلابی گری دوران پرافتخار دفاع مقدس برابر منویات مقام معظم رهبری از اهداف مهم دیگری است که در این سفرها دنبال می‌شود.

پورقربان گفت: امروز حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ شهادت بخصوص حفظ کرامت و شخصیت شهدا و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در ایام پرشکوه جهاد فی سبیل الله که لبیک گویان به فرامین بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی امام راحل (ره) با ایثارگری از خود گذشتند تا انقلاب ایستادگی آن محفوظ بماند از مهمترین وظایف است.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر تصریح کرد: پیشکسوتان و یادگاران دوران هشت ساله دفاع مقدس، آئینه تمام نمای انقلاب و بخصوص یک الگوی مناسب ارزشی انقلابی ایده آل برای جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی هستند.

وی در خصوص تکریم از خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گفت: شهدا در معین کردن مسیر راه انقلاب که با نثار خون پاکشان برای کشور محقق و طنین انداز شد، آزادی و عظمت کنونی این انقلاب را برای ما به یادگار گذاشتند و لذا تکریم شهدا و خانواده‌های شهدا باید در دستور کار باشد.

پورقربان افزود: تکریم و تجلیل از مقام شامخ خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت بر کسی پوشیده نبوده و این امر بر همه بسیجیان و فرماندهان بسیجی فصل الخطاب است.

فرمانده سپاه بهشهر بیان داشت: تقویت تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران، در سال آینده از اولویت برنامه‌های سپاه شهرستان بهشهر خواهد بود.

پورقربان در پایان از همه مدیران ادارات و نهادها و دستگاه‌های اجرایی و پایگاه‌های بسیج شهرستان جهت تعامل و هم افزایی در اعزام کاروان‌های راهیان نور سال جاری تشکر و قدردانی کرد و گفت: مسیر دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، تعمیق تشکیل محله انقلابی و اداره انقلابی است که گامی بسیار بزرگ در تحقق تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها