ما پیروزیم- ۲۸۹/ سردار کارگر عنوان کرد؛

استقبال خوب مردم از راهیان نور/ وضعیت یادمان‌ها نسبت به گذشته مطلوب‌تر است

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با تاکید بر اینکه استقبال مردم از راهیان نور خوب است، گفت: امسال وضعیت یادمان‌ها و جاده‌ها نسبت به گذشته مطلوب‌تر است.
کد خبر: ۳۳۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ - 17March 2019

استقبال خوب مردم از راهیان نور/ وضعیت یادمان‌ها نسبت به گذشته مطلوب‌تر استبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که به منظور بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس به این استان سفر کرده است در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که وظیفه ما انتقال پیام شهدا به مردم است؛ لذا اگر موفق به انجام این کار شویم، مردم می‌توانند این منطق زیبا را بپذیرند.

وی با اشاره به بازدید بیش از شش میلیون زائر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در سال گذشته گفت: امسال نیز مردم استقبال خوبی از راهیان نور داشته‌اند و وضعیت یادمان‌ها و جاده‌ها نسبت به گذشته مطلوب‌تر است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه به یادمان شهدای والفجر ۸ اشاره و عنوان کرد: رزمندگان با حضور معجزه‌آسا در عملیات والفجر ۸ توانستند از اروند خروشان عبور کنند و این عملیات را با موفقیت به اتمام برسانند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با تأکید بر لزوم حفظ شکل طبیعی مناطق عملیاتی و یادمان‌ها، بیان خاطرات دفاع مقدس و خاطرات و وصایای شهدا توسط روایان را از برنامه‌های فرهنگی این ستاد به منظور انتقال واقعیت‌های دفاع مقدس به نسل‌های بعدی برشمرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها