استاندار کرمانشاه مطرح کرد؛

بازگشایی مرز خسروی مطالبه جدی مردم کرمانشاه

«هوشنگ بازوند» گفت: یکی از جدی‌ترین مطالبات مردم استان بازگشایی مرز خسروی است که بازگشایی مرز خسروی علاوه بر ارزش معنوی، از نظر اقتصادی نیز تاثیر چشمگیری در استان خواهد داشت.
کد خبر: ۳۳۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ - 17March 2019
یکی از مطالبات جدی مردم استان بازگشایی مرز خسروی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه امروز (یک شنبه) در نشست با رییس سازمان حج و زیارت اظهار داشت:  یکی از جدیترین مطالبات مردم استان بازگشایی مرز خسروی است که بازگشایی مرز خسروی علاوه بر ارزش معنوی از نظر اقتصادی نیز تاثیر چشمگیری در استان خواهد داشت.
 
وي گفت: مردم کرمانشاه از دولت انتظار دارند افتخار خدمت به زائرین حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را به این مردم برگرداند.

بازوند با بیان اینکه قصرشیرین قبل از جنگ تحمیلی ۶۵ هزار نفر جمعیت داشته و یک شهر بسیار پویا و توریستی بوده، گفت: دولت با بازگشایی مرز خسروی و تجهیز زیربناهای مرزی می تواند بخش عمده‌ای از عظمت گذشته قصرشیرین را احیاء کند.

رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت نيز در اين نشست گفت: استاندار کرمانشاه از هر فرصتی برای تلاش در راستای بازگشایی مرز خسروی استفاده کرده و همیشه با جدیت پیگیر این موضوع بوده‌اند.
 
وی افزود: امیدواریم بازگشایی مرز خسروی در شهرستان قصرشیرین عیدی خوبی از طرف دولت و استاندار به مردم استان کرمانشاه باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار