نماینده ولی‎فقیه در لرستان:

بیانیه «گام دوم انقلاب» منشور انقلاب اسلامی است

آیت الله سید احمد میر عمادی گفت: بیانیه مقام معظم رهبری با عنوان «گام دوم انقلاب» منشور انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۳۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ - 17March 2019

بیانیه «گام دوم انقلاب» منشور انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، آیت‌الله «سیداحمد میرعمادی» نماینده ولی‌فقیه در لرستان، امروز یکشنبه‌ (26 اسفند ماه) در همایش فصلی ائمه جمعه لرستان که در بیت امام جمعه خرم‎آباد برگزار شد، اظهار داشت: نگاه مردم به امام جمعه یک نگاه معنوی است و مردم سیمای دین را در ائمه جمعه می‌بینند.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه فرماندهان قرارگاه فرهنگی ایمان، تقوا و بصیرت هستند، افزود: ائمه جمعه مسئولان پایگاه هدایت و ارشاد جامعه  هستند و  نقش ائمه جمعه نقش گفتمان‌سازی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان نقش ائمه جمعه را گفتمان سازی دانست و گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی گسترده دشمنان، باید نفوذ معنوی ائمه جمعه در بین مردم را تقویت کنیم به گونه ای که همگان را تحت تأثیر قرار دهد.

آیت الله میر عمادی مردمی بودن ائمه جماعات را بسیار مهم دانست و بیان کرد: قدرت روحانیت در پایگاه مردمی است‌ هر چه منش مردمی تقویت شود موفقیت تأتیر گزاری بیانات ائمه جمعه نیز  بیشترمی شود.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه نفوذ معنوی و منش مردمی  از سلاح‌های ائمه جمعه  هستند؛ تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور باید انگیزه و امید  را در مردم تقویت کرد.

وی بیانیه مقام معظم رهبری با عنوان «گام دوم انقلاب» را منشور انقلاب اسلامی  دانست و خاطر نشان کرد: این بیانیه نقشه راه چهل سال آینده است بنا براین اولین وظیفه ما تبیین مستدل و منطقی مفاد بیانیه در زمینه‌های گوناگون است و وظیفه دوم مطالبه‌گری از دستگاه‌ها برای رسیدن به اهداف این  بیانیه ارزشمند است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه  سال 98 آغاز اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی  است؛ گفت: آنچه ائمه جمعه می‌توانند در این راستا انجام دهند پرچم‌داری و انسجام‌بخشی به دستگاه‌های اجرایی برای تحقق مفاد بیانیه است.

 آیت الله میر عمادی وظیفه دیگر ائمه جمعه را تبیین موفقیت‌ها، افتخارات و خدمات انقلاب  دانست و یادآورشد؛ سال آینده چهلمین سال اقامه نماز جمعه را داریم که ائمه جمعه برنامه‌ریزی برای پنجم مرداد را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار