شیخ نعیم قاسم:

جنایت نیوزیلند نسخه‌ای از افکار ترامپ بود

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن تأکید بر ضرورت مقابله همه‌جانبه با آمریکا گفت: حمله تروریستی اخیر به دو مسجد در نیوزیلند نسخه‌ای از افکار رئیس‌جمهور آمریکا بود و قاتل هم به این موضوع اذعان کرد.
کد خبر: ۳۳۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ - 17March 2019

شیخ نعیم قاسم: جنایت نیوزیلند نسخه‌ای از افکار ترامپ بودبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنانی اعلام کرد: مقابله واقعی با آمریکا مقابله نظامی نیست بلکه مقابله سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و احیانا نظامی در اشکال مستقیم یا غیرمستقیم آن می‌شود؛ مقابله با آمریکا تمام ابعاد را شامل می‌شود خصوصا اینکه آمریکایی‌ها اخیرا به این نتیجه رسیده‌اند که جنگ نرم کافی نیست.

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، نعیم قاسم ادامه داد: تحریم‌های آمریکا بر مقاومت بخشی از جنگ است اما آیا این کشور می‌تواند موفق شود؟ طبیعتا خیر؛ زیرا صبر و آمادگی ما بخش لاینفک مقابله‌ای است که در آن پیروز می‌شویم. باید کار، جهاد و مقاومت داشته باشیم؛ هر آنچه آمریکا می‌خواهد محقق نخواهد شد؛ آنها تصمیم گرفتند سوریه را ویران کنند و سوریه مقاومت را به سوریه اسرائیلی تبدیل کنند اما سوریه محکم و استوار در محور مقاومت ایستاد، همانگونه که مثلث سه‌گانه ارتش، ملت و مقاومت در آزادسازی سرزمین (لبنان) موفق شد و اسرائیل را در جنگ جولای 2006 شکست داد، این موضوع تا پیروزی و آزادسازی کامل ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون دبیرکل حزب‌الله تصریح کرد، همه مردم جنایت نیوزیلند را دیدند، یک نسخه از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و افکار او بود و حتی قاتل اعلام کرد راهنما و معلمش ترامپ بوده است. جنایت‌های صهیونیست‌ها نیز نسخه دیگری از اقدامات و اعتقادات ترامپ است؛ ترامپ امروز به نمونه‌ای از نمونه‌های ظلم ، سیطره و خطر برای انسانیت تبدیل شده است.

بامداد جمعه (24 اسفند) به وقت تهران (ظهر جمعه به وقت محلی) بود که رسانه‌های نیوزیلندی از وقوع حمله مسلحانه به مسجد «النور» در شهر «کریستچرچ» خبر دادند. تروریست‌های مسلح با حمله به نمازگزاران جمعه در دو مسجد، 50 نفر را کشتند و 30 تن دیگر مجروح کردند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها