ما پیروزیم- ۳۰۴/ سردار فتحی‌زاده در جشنواره ره‌آورد سرزمین نور:

اقتدار کشور در مقابل قدرت‌های جهانی مرهون دفاع مقدس است

فرمانده قرارگاه راهیان نور ناجا اقتدار امروز ایران اسلامی در مقابل قدرت‌های جهانی را مرهون دفاع مقدس دانست و گفت: ما مدیون شهدای عزیز و فداکاری آن‌ها هستیم.
کد خبر: ۳۳۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴ - 17March 2019

اقتدار کشور در مقابل قدرت‌های جهانی مرهون دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «محسن فتحی زاده» فرمانده قرارگاه راهیان نور ناجا در جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور که امشب در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد با تبریک سالروز میلاد جوادالائمه (ع) اظهار داشت: بازدید از سرزمین‌های نور و دفاع مقدس چیزی نیست که تکراری باشد و حس و حال زیارت قبور ائمه (ع) را دارد.

وی دفاع مقدس را موجب افتخار و سربلندی نظام اسلامی دانست و افزود: مشهد شهدای دفاع مقدس، حس تازه‌ای برای زائران ایجاد می‌کند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور ناجا ادامه داد: اگر امروز ما هراسی از قدرت‌های جهانی نداریم، محکم مقابل آنها می‌ایستیم و روی آرمان‌های خود پافشاری می‌کنیم به خاطر قدرتی است که به واسطه دفاع مقدس نصیب ما شده است.

سردار فتحی زاده با اشاره به فرمایشی از فرمانده معظم کل قوا درباره شهدا تصریح کرد: ما مدیون شهدای عزیز و فداکاری آنها هستیم.

وی گفت: نیروی انتظامی با درک درست ارزش‌های دفاع مقدس و راهیان نور، در زمینه بهره‌مندی کارکنان ناجا و خانواده‌های‌شان برنامه‌ریزی کرده است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور ناجا افزود: امسال سعی کرده‌ایم که بیش از سال گذشته امکان حضور خانواده‌های ناجا را در مناطق عملیاتی دفاع مقدس فراهم کنیم و تاکنون پنج هزار نفر در این مناطق حضور یافته‌اند. همچنین دانشجویان ما هم ۲ واحد درس «آشنایی با دفاع مقدس» خود را در این مناطق می‌گذرانند.

سردار فتحی زاده با اشاره به اداره چهار یادمان دفاع مقدس توسط نیروی انتظامی گفت: ناجا مسئولیت سنگینی در قبال کل زائران راهیان نور دارد و همکاران ما وظیفه تأمین امنیت زائران را از شهرهای مبدأ تا استان‌های هدف برعهده دارند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها