نشست ستاد بزرگداشت «هفته هنر انقلاب اسلامی» در یزد برگزار شد

نشست هم‌اندیشی ستاد بزرگداشت «هفته هنر انقلاب اسلامی» پیش از ظهر امروز با حضور مدیران فرهنگی هنری استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲ - 17March 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یزد،  در نشستی با حضور مدیران فرهنگی هنری استان یزد در خصوص برنامه‌های بزرگداشت «هفته هنر انقلاب اسلامی»، انتخاب و معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی سال 97 استان، گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

در این نشست که  پیش از ظهر امروز در مسجد شهید سید جلیل ساداتی برگزار شد، پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد، جوادیان‌زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سردار هدایتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، کوچک‌زاده رئیس حوزه هنری یزد، سالکی معاون فرهنگی این نهاد و محمدرضا امیرخانی هنرمند پیشکسوت استان حضور داشتند.

رئیس حوزه هنری یزد با اشاره به لزوم تبیین، معرفی و نکوداشت هفته هنر انقلاب اسلامی از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی با مشارکت دستگاه‌ها و نهادها و همکاری پرشور هنرمندان و هنردوستان در این هفته خبر داد.
 
محمدصادق کوچک‌زاده با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: سعی شده برنامه‌های این هفته با رویکرد گام دوم و رسالت هنر انقلابی برگزار شود. 
 
وی با بیان اینکه باید هنر را به میان مردم ببریم افزود: تمام برنامه‌های هفته هنر انقلاب باید پیوست رسانه‌ای، اطلاع‌رسانی، تبلیغی و ترویجی داشته باشد.
 
دبیر ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در استان ضمن قدردانی از مشارکت فعال اعضای ستاد گفت: برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های این هفته باید با هم‌افزایی و تعامل گسترده با هنرمندان و استفاده از توان و ظرفیت‌ دستگاه‌ها و نهادها در راستای جریان سازی فرهنگی هنری تلاش کنیم.
 
در این نشست صمیمانه سایر شرکت کنندگان هم به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در رابطه با هفته هنر انقلاب اسلامی در استان پرداختند.
 
هفته هنر انقلاب اسلامی همزمان با سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم؛ سید مرتضی آوینی از 20 تا 26 فروردین 98 با اجرای برنامه‌های مختلف در یزد برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار