ما پیروزیم- ۳۰۷/ سردار اشتری در جشنواره ره‌آورد سرزمین نور:

روحیه جهادی باعث پیشرفت کشور می‌‌شود/ پیروزی‌های ما مرهون پیروی از شهداست

فرمانده نیروی انتظامی گفت: جوانان ما در حوزه دفاعی و دانش هسته‌ای با روحیه جهادی ما را به برتری رساندند و هرجا که روحیه جهادی حاکم باشد، پیشرفت خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۳۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸ - 17March 2019

کمترین خسارت و حوادث را در اردوهای راهیان نور شاهد بوده‌ایمبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در جشنواره ره‌آورد سرزمین نور که امشب در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد شهدا اظهار داشت: از ستاد مرکزی راهیان نور و سردار کارگر تشکر می‌کنم که با یک برنامه‌ریزی صحیح، زمینه بهره‌برداری مناسب زائران از مناطق عملیاتی دفاع مقدس را ایجاد کردند.

وی افزود: با هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور و نیروی انتظامی طی سال‌های قبل و امسال کمترین خسارت و حوادث را در اردوهای راهیان نور شاهد بوده‌ایم.

فرمانده ناجا ادامه داد: از مبدأ تا مقصد زائران، همراهی خوبی با آ‌ن‌ها صورت گرفته است و امیدواریم به برکت خون شهدا شاهد سلامتی زائران راهیان نور باشیم.

سردار اشتری با بیان اینکه ایمنی و امنیت خوبی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس برقرار است، افزود: از افتخارات ناجا این است که در این ایام در خدمت کاروان‌های راهیان نور است.

وی به حضور بیش از شش میلیون زائر راهیان نور در سال گذشته اشاره و عنوان کرد: با هماهنگی مناسب میان دستگاه‌های ذی‌ربط شاهد نظم و برنامه ریزی مطلوب در زمینه برگزاری راهیان نور بودیم.

فرمانده ناجا دوران دفاع مقدس را بهترین ذخیره و گنجینه نظام و مردم دانست و گفت: ارزش‌های والای دفاع مقدس بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

سردار اشتری با یادآوری حوادث روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی همچون توطئه های عناصر ضد انقلاب، معاندان و تجزیه‌طلبان که با حمایت آمریکا و مستکبران انجام شد، اظهار داشت: به دنبال این حوادث، دشمن بعثی با تمام قوا به کشورمان حمله کرد؛ آن هم در شرایطی که ما کمترین از امکانات برخوردار بودیم و سلاح آنچنانی و سازمان رزم قوی نداشتیم.

وی ادامه داد: در پی آغاز جنگ تحمیلی، مردم کشورمان به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند و در جبهه‌ها حضور یافتند.

فرمانده ناجا اضافه کرد: همین مکان که امشب در آرامش و امنیت در آن حضور داریم در اشغال دشمن بود و دشمن با تمام توان آمده بود تا در کشور ما بماند. بر اساس محاسبات ظاهری هم به دلیل داشتن نیرو تجهیزات قوی، قادر به انجام این کار بود، اما رزمندگان اسلام با توکل بر خداوند، توسل به ائمه (ع) و پیروی از امام خود در این جنگ نابرابر پیروز شدند.

سردار اشتری رمز پیروزی رزمندگان را توکل بر خدا و جلب رضایت الهی دانست و افزود: خداوند نصرت خود را بر رزمندگان اسلام نازل کرد و ماجرای سربلندی این رزمندگان تا صدها سال بر سر زبان‌ها خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به افزایش هر ساله مشتاقان زیارت سرزمین‌های نور و علاقه‌مندان گفتمان جهادی و دفاع مقدس گفت: باید بدانیم که قبلاً در چه جایگاهی بودیم و اکنون به کجا رسیده ایم. ما باید به گذشته افتخار کنیم و به آینده امیدوار باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه شهدا به گردن همه ما حق دارند و خانواده های شهیدان و ولی‌نعمتان ما هستند، تأکید کرد: باید قدردان شهدا و خانواده‌های آن‌ها باشیم؛ زیرا نحوه زندگی آن‌ها برای ما درس زندگی است.

سردار اشتری همچنین به مجاهدت جانباز شهید سید نورخدا موسوی اشاره و بیان کرد: این شهید مدافع وطن بیش از ۱۰ سال در شرایط جانبازی به سر برد و خانواده‌اش با عشق و علاقه از وی پرستاری کردند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه راهیان نور یک سنت حسنه و یک فناوری است، تأکید کرد: باید مدت ها درباره این تعابیر فکر کنیم.

وی ادامه داد: باید تمام سعی خود را انجام دهیم تا از فرصت راهیان نور بهترین استفاده را بکنیم. جوانان ما نیز به عشق رزمندگان به این مناطق می‌آیند و این راه، راه موفقیت کشور است.

سردار اشتری با اشاره به شعار امسال راهیان نور با عنوان «ما پیروزیم» گفت: پیروزی های ما مرهون پیروی از شهدا و رزمندگان بوده است و حتما ما پیروز هستیم. پیشرفت‌های مختلف کشور نیز به واسطه روحیه جهادی بوده است.

فرمانده ناجا اضافه کرد: جوانان ما در حوزه دفاعی و دانش هسته‌ای با روحیه جهادی ما را به برتری رساندند و هرجا که روحیه جهادی حاکم باشد، ما پیشرفت خواهیم کرد.

وی به گام دوم انقلاب و بیانیه مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره و عنوان کرد: ما ۴۰ سال نورانی و همچنین بسیاری از مشکلات و تهدیدات را پشت سر گذاشتیم و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، گام دوم انقلاب را با نشاط، تجربه و اقتدار بیشتر طی خواهیم کرد.

سردار اشتری در پایان تأکید کرد: اگر هفت بند توصیه رهبر انقلاب را مد نظر قرار دهیم، همه آحاد ملت به موفقیت‌های چشمگیری دست خواهند یافت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها