استاندار تهران با آیت‌الله محمدی ری‌شهری دیدار کرد

استاندار تهران امروز با حضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۳۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸ - 17March 2019

استاندار تهران با آیت الله محمدی ری شهری دیدار کردبه گزارش دفاع‌پرس از تهران به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران امروز یکشنبه پس از جلسه شورای اداری شهرستان ری با حضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری دیدار و گفت‌وگو کرد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در این دیدار بر لزوم توجه و اهتمام دستگاه‌ها نسبت. به کاهش مشکلات شهرستان ری تاکید کرد و اظهار داشت: حل مشکلات جنوب پایتخت نیازمند همکاری تمام دستگاه ها است.

آیت الله محمدی ری شهری افزود: آلودگی هوا، مشکلات زیست محیطی و فرسودگی ساختمان ها بزرگترین مشکلات این منطقه محسوب می شود که باید با برنامه ریزی دقیق حل شوند.

استاندار تهران نیز در ادامه گفت: مشکلات این منطقه از سوی استانداری تهران رصد شده و بعد از کار کارشناسی در زمان مناسب حل می شوند.

انوشیروان محسنی بندپی افزود: به عنوان نمونه مشکلاتی در عرصه زیست محیطی در شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه وجود دارد و این شهرک، هیچ الگویی در حوزه مقابله با آلودگی‌های زیست محیطی ندارد.

وی فقدان مدیریت یکپارچه شهری در شهرری را از مشکلات دیگر بیان کرد و گفت: این موضوع در حضور وزیر کشور طرح شده و امیدواریم با ایجاد شهرداری مستقل شاهد توسعه متوازن در این منطقه باشیم.

وی یادآور شد: منابع شهرداری‌ها و ارقام مربوط به ارزش افزوده، اعتبارات در خور توجهی است که می‌توان با ایجاد شهرداری مستقل زمینه توسعه همه جانبه این شهر جنوبی تهران را فراهم کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار