پیام مقاومت یمن: همراهی با نُجَباء نشان شرافت ماست

گروه‌های مختلف مردمی و رزمندگان جبهه مقاومت در یمن با انتشار پیام‌هایی ضمن تأکید بر همراهی و اعلام حمایت از نُجَباء، قرار گرفتن نام این جنبش در لیست تحریمی وزارت خزانه‌داری امریکا موسوم به SDN را محکوم کردند.
کد خبر: ۳۳۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ - 18March 2019

پیام مقاومت یمن: همراهی با نُجَباء نشان شرافت ماستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء، اقشار مختلف مردم و رزمندگان مقاومت یمن در واکنش به تحریم‌های جدید امریکا، با مقاومت اسلامی نُجَباء و دبیرکل این جنبش اعلام همبستگی کردند.

یمنی‌ها که خود تحت محاصره همه‌جانبه از سوی ائتلاف جنایتکار سعودی هستند، با انتشار تصاویر و ویدئو‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، با عبارت‌های «کلنا النُجَباء» (همه ما نُجَباء هستیم) و «کلنا اکرم الکعبی» (همه ما اکرم الکعبی هستیم) از این جنبش حمایت نمودند.

مردم مقاوم و مجاهدان یمنی در پیام‌های خود ضمن تأکید بر همراهی با مقاومت عراق، تحریم‌های خصمانه امریکا را محکوم کرده و می‌گویند: این اقدام در ظاهر بلا، ولی در حقیقت یک نعمت است که هراس امریکا و استکبار جهانی از نُجَباء و اثرگذاری آن در سطح عراق و منطقه را ثابت می‌کند.

یمنی‌ها می‌افزایند: نشان شرافت ماست که در کنار نُجَباء و شیخ اکرم الکعبی باشیم. این فرمانده بزرگ امید را در ما زنده کرد تا سیدحسن نصرالله دیگری در جهان عرب ببینیم.

همچنین حزب یمنی «مستقبل العداله» با انتشار بیانیه‌ای به گنجاندن نام مقاومت اسلامی نُجَباء و حجت‌الاسلام والمسلمین الکعبی در لیست تحریمی وزارت خزانه‌داری آمریکا موسوم به SDN واکنش نشان داد.

در این بیانیه ضمن تبریک به نُجَباء و دبیرکل آن، خاطرنشان شده است: جنبش نُجَباء همراه با سایر شرافتمندان و آزادگان عراق، شجره خبیثه تروریسم و گروهک‌های وحشی را از سرزمین عراق ریشه‌کن نمودند.

حزب مستقبل العداله با یادآوری جنایات دولت ایالات‌متحده از بدو شکل‌گیری، لقب «شیطان بزرگ» را برازنده آمریکا دانست و تصریح کرد: اگر حزب‌الله لبنان و نُجَباء عراق تروریست هستند، پس جهانیان شهادت دهند که ما نیز همگی تروریست هستیم!

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار