نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

مسئولان با توجه به گام دوم انقلاب در عرصه پیشرفت کشور تلاش کنند

آیت‌الله «غلامعلی صفایی‌بوشهری» با بیان اینکه دشمنان در تمام عرصه شکست خورده‌اند به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: در حوزه شکوفایی انقلاب تمام مسئولان با توجه به گام دوم انقلاب در عرصه پیشرفت کشور تلاش کنند.
کد خبر: ۳۳۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ - 18March 2019

مسئولان با توجه به گام دوم انقلاب در عرصه پیشرفت کشور تلاش کنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی‌بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیمای مرکز استان بوشهر با بیان اینکه  انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب در منظومه دیگر انقلاب‌های تاریخ جهان نیست، اظهار داشت: انقلاب ایران از عیار اتخاذ شده از بعثت انبیا است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی است که در اندیشه تحول شگرف است گفت: بسیاری از انقلاب‌ها  تاریخ معاصر بعد از مدتی آرمان‌های خود را کنار و یا مرزبندی خود را با جبهه استکبار از دست دادند و یا بعد از مدتی دچار فرورفت حرکت های انقلابی و وابستگی شدند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه  انقلاب اسلامی ایران مردم‌سالار دینی است خاطرنشان کرد: مردم با نگاه دینی و فرهنگی به این انقلاب نگاه می‌کنند و در این راه شهدای بسیار و هزینه‌های بسیاری متحمل شده‌اند.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر اینکه مردم با بصیرت انقلاب اسلامی پای این انقلاب ایستاده‌اند افزود: ملت ایران با وجود تمام دشمنی‌های استکبار  خودشان را از این انقلاب می‌دانند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه 40 سالگی انقلاب به معنای تثبیت انقلاب اسلامی است تصریح کرد: 40 سال دوم چهل سالگی شکوفایی و رسیدن به تمامی آرمان‌ها و ارزش‌های وجودی این انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان در تمام عرصه شکست خورده‌اند به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: در حوزه شکوفایی انقلاب تمام مسئولان باید با توجه به گام دوم انقلاب در عرصه پیشرفت کشور تلاش کنند.

وی با تأکید بر عدالت محوری و تلاش در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: اهداف استکبار جهانی تهاجم رسانه‌ای است که با آن فکرها را مدیریت و رفتارها را مطابق با آن اندیشه‌ها حرکت دهد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه انسان مولود تفکراتش است خاطرنشان کرد: خط مقاومت نقش اساسی در رسانه دارد و باید تلاش کرد تا خط رسانه انقلابی تقویت شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار