رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر:

مهمترین وظیفه رسانه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است

«نصرالله شفیعی» گفت: مهمترین وظیفه رسانه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.
کد خبر: ۳۳۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ - 18March 2019

مهمترین وظیفه رسانه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «نصرالله شفیعی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه با بیان اینکه ملت ایران با افتخار به گذشته و امید به آینده پیش می‌روند اظهار داشت: 40 سالگی انقلاب امری بی‌نظیر در تاریخ کشور است.

وی با اشاره به اینکه ملت مسلمان ایران در برابر نبردی بزرگ و همه‌جانبه که می‌توان آن را به جنگ احزاب تعبیر کرد ایستاد گفت: امسال در جشن 40 سالگی انقلاب شاهد جنگ رسانه‌ای دشمنان با مدرن‌ترین ابزار رسانه‌ای که علیه کشورمان انجام شد بودیم.

شفیعی با بیان اینکه با اراده و اتحاد به خدا و نعمت و هدیه ویژه خداوند در این نبرد سربلند بیرون آمدیم گفت: سربازان رسانه‌ای استان حماسه 22 بهمن را به خوبی به نمایش گذاشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولیت و رسالت گام دوم انقلاب بسیار عمیق و فراگیر است و تکلیف ما را برای دهه پنجم انقلاب روشن کرده است.

وی با تأکید بر اینکه حماسه 22 بهمن ماه نشان از انقلابی بودن مردم است متذکر شد: مهمترین وظیفه رسانه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار