مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

شهدا چگونه طیب زیستن را به ما آموختند

سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» گفت: شهدا چگونه طیب زیستن و سبک زندگی را با قطرات خون خودشان بر روی زمین به ما یاد دادند.
کد خبر: ۳۳۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ - 18March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» امروز در جلسه گرامیداشت سالروز شهید «صیاد شیرازی» که با حضور جمعی از مسئولان این استان در سالن جلسات اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان برگزار شد، اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد شهدا ضروری است و ما با زنده نگهداشتن یاد شهدا صدای شهدا را به مردم منتقل میکنیم.

وی با بیان اینکه اهداف شهدا را باید به نسل‌‌‌‌‌های بعد منتقل کنیم افزود: 21 فروردین سالروز شهادت این امیرسپهبد «علی صیاد‌شیرازی» و 110 شهید شاخص نیروهای مسلح است.

ناصرپور با بیان اینکه پیام شهدا، پیامی شادی آفرین است، افزود: شهدا در هشت سال دفاع مقدس ارزش‌های والایی برای انقلاب و جمهوری اسلامی تولید کردند، اگر هشت سال دفاع مقدس نبود این ارزش‌ها متجلی نمی‌شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با تاکید بر اینکه برای انتقال ارزش‌های شهدا همه باید تلاش کنند، گفت: شهدا چگونه طیب زیستن و سبک زندگی را با قطرات خون خودشان بر روی زمین به ما یاد دادند.

ناصرپور افزود: یاد شهدا موجب شادی، پویایی و سرزنده بودن اسلام ناب محمدی است، شهدا با خون خود ارزش آفریدند، برای حفظ پایه های امنیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی همه باید فدا شویم.

وی با بیان اینکه شهدا با خون خودشان میراث بزرگی به نام درخت زیبای نظام جمهوری اسلامی تقدیم مردم ایران کردند، تصریح کرد: شهدا اقتدار، شرف، عزت و سربلندی را به مردم ایران هدیه دادند.

این مسئول به فعالیت های بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس دو وظیفه اساسی دارد یکی حفظ آثاری که از جنگ به جای مانده و دیگری ارزش‌های تولید شده از هشت سال دفاع مقدس که باعث تثبیت انقلاب اسلامی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها