ما پیروزیم- ۳۲۰/امیر سرتیپ صباحی‌فرد:

مخاطب اصلی راهیان نور جوانان هستند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش گفت: مخاطب اصلی نمایشگاه‌ها و یادمان‌های راهیان نور نسل جوان کشور هستند و می‌بینیم که حضور آن‌ها در این برنامه‌ها، تاثیرات بسیار مثبتی روی اخلاق، رفتار و منش آن‌ها را می‌گذارد.
کد خبر: ۳۳۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ - 18March 2019

مخاطب اصلی راهیان نور جوانان هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش در مراسم افتتاح یادمان شهدا و نمایشگاه راهیان نور پدافند در جزیره خارک، اظهار داشت: صدام ملعون با تجهیزات پیشرفته نظامی اهدایی قدرت‌های شرق و غرب روز به روز پیشرفته‌تر می‌شد و با بیش از دوهزار حمله به جزیره خارک قصد داشت این جزیره را به زانو دربیاورد.

وی افزود: حمله رژیم بعثی به جزیره خارک به این منظور انجام می‌شد تا شاهرگ حیاتی اقتصادی ایران را قطع کند، اما هرگز موفق نشد به هدف خود برسد و ما باید جزیره خارک را به حق، خارک قهرمان بنامیم.

امیر صباحی‌فرد درباره حرکت عظیم راهیان نور گفت: مخاطب اصلی نمایشگاه‌ها و یادمان‌های راهیان نور نسل جوان کشور هستند و می‌بینیم که حضور آن‌ها در این برنامه‌ها، تاثیرات بسیار مثبتی روی اخلاق، رفتار و منش آن‌ها می‌گذارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار