ما پیروزیم- ۳۳۴/ سردار اشتری:

نور الهی در یادمان‌های عملیاتی متبلور است/ نقش ویژه راهیان نور در تحقق گام دوم انقلاب

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نقش ویژه راهیان نور در تحقق گام دوم انقلاب گفت: همه آحاد مردم در محقق کردن منویات مقام معظم رهبری مؤثر بوده و باید در جهت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و روحیه جهادی گام برداریم.
کد خبر: ۳۳۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ - 19March 2019

نور الهی در یادمان‌های عملیاتی متبلور است/ نقش ویژه راهیان نور در تحقق گام دوم انقلاببه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی راهیان نور را یک سنت حسنه دانست و اظهار داشت: باید با مطالعه ارزش‌های دفاع مقدس و الگوبرداری از سیره هدایتگر شهدا ادامه دهنده راه آنان باشیم.

وی با بیان اینکه استقامت رمز پیروزی رزمندگان بود، افزود: رزمندگان دفاع مقدس با کمترین امکانات و تکیه‌بر نیروی ایمان توانستند در مقابل دشمن بعثی که از حمایت استکبار جهانی برخوردار بود اجازه اشغال یک وجب از خاک کشور به متجاوزان را نداده‌اند.

 فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه نور الهی در یادمان‌های عملیاتی متبلور است، تصریح کرد: اگر با پیروی از سیره شهدا که بهترین الگو برای زندگی امروز ماست نور الهی در جامعه بیشتر شود، می‌توان از آسیب‌های اجتماعی در جامعه جلوگیری کرد و راه را برای پیشرفت آینده هموار می‌کند.

 سردار اشتری با اشاره به نقش راهیان نور در تحقق گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری صادر شده است، خاطرنشان کرد: همه آحاد مردم در محقق کردن منویات مقام معظم رهبری مؤثر بوده و باید با زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و روحیه جهادی در جهت حرکت رو به جلو مقدمات پیشرفت انقلاب اسلامی را فراهم آورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها