معرفی کتاب؛

«بر بال امواج»

«بر بال امواج» عنوانی کتابی از «محمدحسین غلامی‌سرای» است، که در آن به زندگی برادر جانبازش «یحیی غلامی‌سرای» پرداخته است. این کتاب وقایع انقلاب اسلامی از سال ۵۳ تا پایان جنگ را شامل می‌شود، که بخش مهم آن مربوط به سال‌های دفاع مقدس و حضور یحیی غلامی‌سرای در جبهه‌های غرب و جنوب است.
کد خبر: ۳۳۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵ - 10April 2019

«بر بال امواج»«رضا قلی‌زاده» معاون ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز اظهار داشت: «بر بال امواج» عنوانی کتابی از «محمدحسین غلامی‌سرای» است، که در آن به زندگی برادر جانبازش «یحیی غلامی‌سرای» پرداخته است. این کتاب وقایع انقلاب اسلامی از سال 53 تا پایان جنگ را شامل می‌شود، که بخش مهم آن مربوط به سال‌های دفاع مقدس و حضور یحیی غلامی‌سرای در جبهه‌های غرب و جنوب است.

وی افزود: برادر رزمنده یحیی غلامی سال 1360 برای اولین بار به صورت بسیجی به کردستان رفت. پس از مراجعت، آبان ماه همان سال راهی جبهه سوسنگرد شد تا روزهای پایانی جنگ، جبهه را ترک نکرد. این رزمنده جانباز سال 61 عضو رسمی سپاه شد و در عملیات های بزرگ و سرنوشت ساز چون خیبر و کربلای 5(بی سیم چی غواص) حضور داشت.

رضا قلی زاده تصریح کرد: «بر بال امواج» در 10 فصل به انضمام فهرست اعلام و تصاویر، به ترتیب زیر واقعه نگاری شده است: «روستایی انقلابی»، «اولین قدم حضور در جبهه»، «دلهره‌های کردستان»، «جبهه‌های سوسنگرد»، «عضویت در سپاه مربیگری مخابرات»، «نبرد سهمگین خیبر»، «بی‌سیم‌چی غواص»، «فتح‌الفتوح کربلای5»، «نبرد فرکانس‌ها»، «یک چشمه از کربلای8»

معاون ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار خاطرنشان کرد: کتاب «بر بال امواج» در 280 صفحه از سوی نشر هادی با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی به زیور طبع آراسته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار