ما پیروزیم- ۳۳۶/ نماینده، ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران:

حضور جوانان در راهیان‌نور جریان تبلیغی دشمن را خنثی می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن همواره با جنگ نرم و به دست داشتن رسانه‌های قوی تلاش دارد که بذر ناامیدی را دل جوانان ما بکارد، اما مردم با حضور در راهیان‌نور این جریان تبلیغی دشمن را خنثی می‌کنند.
کد خبر: ۳۳۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ - 19March 2019

حضور جوانان در راهیان‌نور جریان تبلیغی دشمن را خنثی می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، عباس محمد‌حسنی امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه راهیان‌نور یک حرکت اثرگذار و راهبرد فرهنگی است، اظهار کرد: این حرکت فناوری انتقال معارف جنگ و دفاع مقدس به جوانان و نسل جدید است.

وی عنوان کرد: دفاع مقدس در نبود حرکت عظیم راهیان‌نور به فراموشی سپرده می‌شد، باید همواره این حرکت مردمی را فعال نگه داریم.

نماینده ولی‌فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حرکت عظیم راهیان نور بزرگترین حرکت فرهنگی کشور است که مسؤولان با سرمایه‌گذاری در آن حرکت انقلاب و جریان مقاومت را تداوم خواهند داد.

محمد‌حسنی عنوان کرد: دشمن همواره با جنگ نرم و به دست داشتن رسانه‌های قوی تلاش دارد که بذر ناامیدی را دل جوانان ما بکارد، اما مردم با حضور در راهیان‌نور این جریان تبلیغی دشمن را خنثی می‌کنند.

وی با تاکید بر اجرای کار محتوایی خوب، با کیفیت و جذاب در راهیان‌نور، اظهار کرد: با مطالعه و شناخت صحیح تاریخ ایام دفاع مقدس، می‌توان از تحریف این گنجینه عظیم و بزرگ جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها