ما پیروزیم- ۳۳۹/ حجت الاسلام تویسرکانی:

۶۰ زیارتگاه و یادمان میزبان کاروان‌های راهیان نور است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج گفت: امروز ۶۰ زیارتگاه و یادمان در مناطق عملیاتی وجود دارد که در عرصه‌های مختلف فرهنگی، بهداشتی و امنیتی و تحت اشراف ستاد مرکزی و قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج به زائران خدمات می‌دهند.
کد خبر: ۳۳۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ - 19March 2019

۶۰ زیارتگاه و یادمان میزبان کاروان‌های راهیان نور استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج درباره راهیان نور، اظهار داشت: راهیان نور بزرگترین نقش را در ماندگاری و جاودانگی حماسه دفاع مقدس دارد و اگر عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور نبود قطعا بعد از ۳۰ سال که از پایان دفاع مقدس می‌گذرد امروز نسل جوان ما خبری از دوران دفاع افتخار آفرین مقدس نداشتند.

وی افزود: وقتی به مناطق عملیاتی راهیان نور می‌رویم می‌بینیم بعد از گذشت ۳۰ سال از دفاع مقدس هنوز آثار، برکات و پیامدهایش زنده، با نشاط و تاثیرگذار است.

حجت الاسلام تویسرکانی عملیات فرهنگی راهیان نور را یکی از مهمترین عملیات‌های فرهنگی علیه شبیخون و تهاجم فرهنگی دشمن دانست و ادامه داد: راهیان نور بزرگترین اقدام برای پاسداری از سال‌های دفاع مقدس است.

وی به نقش راهیان نور در تعمیق معنویت بسیجیان اشاره کرد و افزود: مهمترین زیر ساخت دفاع مقدس معنویت بود و هرگونه پیروزی و دستاوردی در دوران دفاع مقدس نصیب جبهه مقاومت و رزمندگان ما می‌شد معنویت حرف اول و آخر را می‌زد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج تصریح کرد: امروز وقتی زائران دفاع مقدس در سرزمین خیر و برکت حاضر می‌شوند معنویت و آثار و برکات را درک می‌کنند و با یک ذخیره معنوی موثر بر می‌شوند.

وی در همین خصوص افزود: آن چیزی که در سفر‌های راهیان نور نصیب زائران مناطق عملیاتی می‌شود معنویت و توسل و توکل به خدا و سپس ایثار، مقاومت، استکبار و خلاقیت است.

حجت الاسلام تویسرکانی به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در مناطق عملیاتی اشاره کرد و گفت: چهره‌های با سابقه دفاع مقدس با نظر به تدبیر امام خامنه‌ای در مبحث راهیان نور برنامه ریزی‌های بسیار خوب و موثری در ستاد کل نیرو‌های مسلح، بنیاد حفظ و آثار سپاه و بسیج، نیرو‌های مسلح، ناجا و وزارت دفاع و پشتیبانی و... صورت می‌دهند.

وی بیان داشت: امروز ۶۰ زیارتگاه و یادمان در مناطق عملیاتی وجود دارد که در عرصه‌های مختلف فرهنگی، بهداشتی و امنیتی و تحت اشراف ستاد مرکزی و قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج به زائران خدمات می‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج با اشاره به اینکه از مبدا تا مقصد سفر برای زائران سرزمین نور برنامه ریزی مدونی صورت گرفته تصریح کرد: هر ساله کاروان‌های راهیان نور آسیب شناسی می‌شوند و با بررسی نقاط ضعف و قوت تلاش می‌شود هر سال بهتر از سال قبل از زائران استقبال به عمل آید.

وی در پایان به نقش رسانه‌ها در انعکاس عملیات فرهنگی راهیان نور اشاره کرد و افزود: رسانه‌هایی که امروز در جبهه نیرو‌های انقلابی هستند موثرترین نقش در تبلیغ ترویج و تبیین دستاورد‌های راهیان نور و دفاع مقدس را دارند.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها