انتصاب مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان

حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده را به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان منصوب کرد.
کد خبر: ۳۳۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ - 19March 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده را به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است: نظر به اهمیت شرایط فرهنگی استان سرافراز خوزستان و نیز متناسب با فصل نوین حرکت پرنشاط سازمان تبلیغات اسلامی از سویی و از سوی دیگر همگام با انقلاب سترگ اسلامی که گام دوم خود را به سوی قلل رفیع تمدن‌سازی نوین اسلامی برمی‌دارد، جنابعالی را به واسطه سابقه علمی، اجرایی، انقلابی و تبلیغی شایسته‌تان به‌عنوان «مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان» منصوب می‌کنم.

تعامل هم‌افزا با نهاد‌های انقلابی و حاکمیتی، تکیه بر تشکل‌ها و ظرفیت‌های مردمی، اهتمام ویژه در به میدان آوردن جریان‌های دانشجویی و طلبگی و اتصال وثیق به سرمایه‌های انسانی، علمی و تبلیغی حوزه‌های علمیه و علمای بلاد، مهمترین و مؤثرترین رهیافت‌ها در انجام رسالت‌های محول شده به شمار می‌آید.

در اینجا بر خود فرض می‌دانم که از زحمات پربرکت و مستمر جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای بلک که در طول سالیان، برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی تلاش و کوشش کرده‌اند، قدردانی کرده و از درگاه خداوند منان برای ایشان و شما توفیق الهی و بهره‌مندی از ادعیه زاکیه حضرت بقیت الله الاعظم (ارواحنافداه) را طلب کنم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی‌زاده متولد سال ۱۳۵۸ در محله آخر آسفالت، اهواز است. او دانش‌آموخته سطح ۴ حوزه علمیه قم بوده و تحصیلات حوزوی در سطوح عالی خارج فقه و اصول را نزد اساتیدی هم‌چون آیت‌الله سبحانی، موسوی‌جزایری، فرحانی، فیاضی و علیدوست گذرانده و تدریس سطوح عالی حوزه، تبلیغ در مراکز دانشگاهی و مدیریت گروه‌های علمی فقه و فلسفه را در کارنامه خود دارد.

از دیگر سوابق مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان خوزستان می‌توان به فعالیت در زمینه امور فرهنگی، تربیتی، تبلیغی و بسیج، امام جماعت نمونه استان خوزستان، مدیریت مدارس عالی جامعةالمصطفی ویژه طلاب اروپا و آمریکای شمالی تحت اشراف آیت‌الله اراکی، تحصیل و تدریس زبان انگلیسی در مقطع پیشرفته و روحانی کاروان‌های حج و عتبات و فعالیت در زمینه پاسخ‌گویی به شبهات و مبارزه با وهابیت اشاره کرد.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در سال ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار