مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خبر داد؛

طرح نوروزی آرامش بهاری در ایام نوروز در ۳۵ بقعه استان اجرا خواهد شد

حجت الاسلام«آیت عباسیان» گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری در ایام نوروز در ۳۵ بقعه استان اجرا خواهد شد که این طرح در سطوح مختلف شامل ویژه، سطح یک، دو و سه در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۳۳۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ - 19March 2019

طرح نوروزی آرامش بهاری در ایام نوروز در ۳۵ بقعه استان اجرا خواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «آیت عباسیان» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه  امروز (سه شنبه) در نشست خبری که جهت تشریح برنامه‌های طرح نوروزی آرامش بهاری سال ۹۸ تشکیل شد، اظهار داشت: این طرح از روز ۲۸ اسفند آغاز و تا ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام عباسیان با بیان اینکه طرح نوروزی آرامش بهاری در ایام نوروز در ۳۵ بقعه استان اجرا خواهد شد، افزود: این طرح در سطوح مختلف شامل ویژه، سطح یک، دو و سه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از حضور ۲۵ مبلغ اعزامی از قم و ۱۰ مبلغ بومی در بقاع متبرکه خبر داد و گفت: تمام امکانات فرهنگی را بسیج خواهیم کرد تا مسافرین و زائرین در آرامش باشند.

وی از برپایی خیمه‌های معرفت در ۱۹ بقعه متبرکه خبر داد و بیان داشت: در این خیمه‌ها برنامه‌هایی در قالب غرفه‌های کودک و نوجوان، مشاوره مذهبی، پرسش و پاسخ، مشاوره دینی و خانواده، عرضه محصولات فرهنگی، سلامتی و دارویی، مسابقات فرهنگی و برپایی نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام عباسیان به ارائه آماری از تعداد زائرین مراجعه کننده به بقاع متبرکه طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۷۰۰ هزار نفر بار به بقاع متبرکه مراجعه داشتیم و پیش‌بینی می‌شود امسال این آمار افزایش داشته باشد همچنین بیش از ۳۴۰ هزار نفر سال گذشته به خیمه‌های معرفت مراجعه کردند.

وی همچنین از افتتاح حسینیه بقعه احمدبن اسحاق که در زلزله سال ۹۶ آسیب دیده بود خبر داد و تصریح کرد: ساخت بقعه احمد بن اسحاق به خوبی پیش می‌رود و کار اسکلت و فونداسیون آن به اتمام رسیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: برای ساخت این بقعه متبرکه ۱۴ میلیارد اعتبار نیاز است و پیش بینی می‌شود تا آخر بهمن ۹۷ کار ساخت به پایان برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار