ما پیروزیم- ۳۴۲/ با حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

سومین همایش ملی «تئاتر خیابانی راهیان نور» آغاز شد

سومین همایش ملی «تئاتر خیابانی راهیان نور» هنر دفاع به دبیری علی‌اصغر جعفری و با حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آغاز شد.
کد خبر: ۳۳۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ - 19March 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همزمان با حضور کاروان‌های راهیان نور در خوزستان، سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور باعنوان «هنر دفاع» به دبیری علی‌اصغر جعفری ریس سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس کشور و معرفی آثار برگزیده منتخب در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان آغاز شد.

سومین همایش ملی هنر دفاع با حضور هنرمندان برتر تئاتر خیابانی دفاع مقدس پس از برگزاری موفق ۲ دوره همایش امسال باهدف ترویج و رونق بخشی به جریان عظیم و مردمی راهیان نور از ۲۷ اسفند ۹۷ لغایت ۱۲ فروردین ۹۸ در یادمان‌های دفاع مقدس میزبان زائرین سرزمین‌های نور در خوزستان خواهد بود.

سومین همایش ملی «تئاتر خیابانی راهیان نور» آغاز شد

نمایش‌های منتخب آثاری فاخر و متناسب با اهداف همایش می‌باشند که با برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده بیشتر این اجرا‌ها در یادمان شلمچه انجام خواهند شد.

نمایش‌های «55 دقیقه» به کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان، «نسیم» به کارگردانی حسام‌الدین شریعتمداری از لرستان، «هفت سین» به کارگردانی مالک آبسالان از ایلام، «دیروز تو، امروز ما» به کارگردانی معصومه عموری از خوزستان، «راز دیوان» به کارگردانی محمود عیسی‌پور از البرز، توسط هئیت کارشناسی و داوری برای حضور در سومین همایش انتخاب شدند.

مصطفی بوعذار بعنوان مجری طرح و دبیر اجرایی سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور هنر دفاع را عهده‌دار است.

این همایش به همت سازمان هنری وسینمایی دفاع مقدس کشور و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای سومین دوره در سطح یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار