ما پیروزیم- ۳۵۲/ سرهنگ کریمی درگفت و گو با دفاع پرس مطرح کرد؛

خودکفایی در عرصه دفاعی از دستاوردهای برجسته انقلاب اسلامی

رئیس مرکز مطالعات راهبردی قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) گفت: اردوهای راهیان نور باعث می‌شود که جوانان با فرهنگ هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.
کد خبر: ۳۳۸۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ - 20March 2019

خودکفایی در زمینه دفاعی یکی از دستاورد های ۴۰ ساله انقلاب استسرهنگ جعفر کریمی رئیس مرکز مطالعات راهبردی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در حاشیه بازدید از نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هر سال که از نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش بازدید می‌کنیم شاهد دستاوردهای جدیدی هستیم که تمامی آنها نشان دهنده پیشرفت کشور با همت جوانان است.

وی افزود: نیروی دریایی کشور طی چهل سال گذشته دستاوردهای خوبی داشته است و این راه توسط جوانان ادامه پیدا می‌کند.

سرهنگ کریمی بیان داشت: راهی که چهل سال پیش انتخاب کردیم به سوی کمال است و این راه را ادامه می‌دهیم.

این مقام مسوول با اشاره به جذاب بودن نمایشگاه‌های راهیان نور گفت: اردوهای راهیان نور باعث می‌شود که جوانان با فرهنگ هشت سال دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: این نمایشگاه‌ها باعث می‌شوند که یاد و خاطره شهدا زنده بماند و جوانان نیز قدر خاک، وطن و انقلاب اسلامی را بیشتر بدانند.

سرهنگ کریمی اظهار کرد: امروز ما در زمینه دفاعی به خود کفایی رسیده‌ایم و خود این موضوع از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی است.

وی در پایان گفت: این نمایشگاه تا 15 فروردین سال 98 ادامه خواهد داشت و از مردم دعوت می‌کنیم که از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند که با رشادت مدافعان وطن بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار