ما پیروزیم- ۳۵۱/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

راهیان نور بهترین فناوری برای انتقال فرهنگ ایثار است

حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» با اشاره به ظرفیت نمایشگاه‌های راهیان نور گفت: راهیان نور بهترین فناوری برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.
کد خبر: ۳۳۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ - 19March 2019

راهیان نور، بهترین فناوری برای انتقال فرهنگ ایثار استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حاشیه افتتاح نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری دزفول در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر ملتی در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت کرده و اجازه نداده که وجبی از خاک این کشور اشغال شود باید بتواند این فرهنگ غنی مقاومت را به خوبی به نسل جوان منتقل کند؛ چراکه در غیر اینصورت گویی نجنگیده و هیچ مقاومتی نداشته است.

وی گفت: نقشی که راهیان نور در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید ایفا می‌کند مانند نقش محرم و صفر در انتقال فرهنگ عاشورا به نسل@های بعدی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: اطلاعات افراد شرکت کننده در اردو‌های راهیان نور درباره حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های رزمندگان افزایش می‌یابد لذا باید این فناوری را حفظ و ارتقا دهیم.

وی با اشاره به غنی‌سازی تمام نمایشگاه‌های برگزار شده از نظر کیفی و کمی اظهار داشت: می‌توان از نمایشگاه‌های راهیان نور به عنوان دانشگاه یاد کرد چراکه هرکس به تناسب ظرفیت علمی خود می‌تواند از این دانشگاه‌ها بهره برداری کند.

نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری دزفول از عصر یکم فروردین‌ماه تا عصر ۱۱ فروردین‌ماه آماده بازدید علاقه‌مندان است.

علاقه مندان می‌توانند در این مدت از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح و ۱۵ تا ۱۸ عصر از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها